Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

Sekadar DINNER Atau Penambah BERAT BADAN???...

.
Dari siang tadi kan... setiap kali aku mundar mandir sekitar dalam umah dan pi balik kat dapoq ni... tetiba ja mak teguq aku.. dia kata, aku kalau cuti ja tak berhenti2 makan... heheh... Memang pun... Aku akui.... Makan ja keja aku hari ni.... sat buat ayaq tu... cicah ngan biskut... sat buat ayaq ni makan ngan sandwich.... Macam2 laaa..... Heheheh... Pasepa arr??? Lapaq sangat ka????
.
Daklah nak kata lapaq sangat.. tak makan pun tak pa... Tapi aku memang macam ni, setiap kali kepala otak berserabut... mulut asyik nak mengunyah jaaaa.... Mungkin dapat release sikit kot... Orang selalunya kalau susah hati, mulut diam je tak lalu makan... tapi aku memang terbalik macam ni.... Heheh... So, tak leh lah nak kata kalau badan macam dipam2 tu sebab senang hati... sebenarnya banyak benda dok terfikir dalam kepala ni....
.
Kat umah actually tak dak sapa... Eimien siang dengan business dia... Aton as usual... politiciannya laaa... dan tinggal mak dan aku ja.. Mak lah bz dok jahit sarung bantai kat anak2 dia.... aku lak... hari ni.. bz dok kemas bilik, basuh baju, cadar, toto, dan paling best.... dapat membaiki baju korporat aku yang dianggap telah rosak pada mulanya... Legaaaa.....
.
Keje skolah??? dak!! tak buat... Cuma jeling2 i-class ja siang tadi... hehehehe..... Oklah... lepas ni nak sambung prepare untuk esok..... Esok keje kan??? So, dah sampai cabaran dalam minggu baru... Aku aghak tension fikir tentang hal keje... Tentang hal yang tak sudah2.... Tapi rindu amat kat ofis............. dan dalam masa yang sama........ Rindu CH jugak... Dia rindu aku dak??? :'( ....
.
Haaa... menu dinner aku malam ni sebab tak masak... tak perlu nak masak kalau tak dak sapa nak makan pun.... hehehe... Semakin malas aku ini.....
.
Dulu pangge NASIK LEMAK MALAM... tapi time tu orang len buat... So bila orang tu dah pindah... jiran depan umah dia lak buat... mungkin resepi ni diperturunkan kot.... Dari harga dulu RM0.60... dan kini telah menjangkau RM1.... Perubahan zaman kan??
.
bukan makan sampai 2 bungkuih tau... ni mak punya 1... sorang 1 jaaa... hehehe..... siap kena bagitau lagi ni.... takut kengkawan aku tersalah anggap lak.... :P
.
ayam goreng... RM1 jer... beli kat depan umah... Sila buang kulitnya yer.... tak baik untuk kesihatan.....
.
rupa paras nasik yang aku dah leraikan dengan camca=sudu.... nyum3x....
.
ayaq melo.... rasanya yang aku buat petang tadi.... tapi tak minum sebab panas.... so, sampai lupa dok dalam peti sejuk tu.... Ambik ais dan masukkan jer.... hehehehe....

No comments: