Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 10, 2010

OTW BACK To MY HOMETOWN... =)

.
Sampai kat umah lebih kurang jam 12 tengahari... Itupun sesudah aku singgah kat KWSP untuk urusan bayaran pengajian aku sem ni... Submit borang siap2 so senang sikit kan?? =).. Letih dan ngantuk yang amat sangat... So, lepas tido, baru sempat update picas2 ni... Mungkin sebab aku sakit kepala dan mengantuk sebab bangun pagi tadi terlalu awal.... Sejak seminggu ni... kol 6 pagi jer... Mesti kepala sakit berdenyut2.... dan ini mengukuhkan alasan aku untuk lewat bangun... Hehehehe.... Naper yer??? Pakai timing2 lak sekarang kepala aku ni?? BIJAK... BIJAK....
.
Kebetulan housemates aku nak balik ke Terengganu pagi ni.. Tumpang jer taxi yang depa booked sebab aku dan Kak Dilla tak de contact no.. Walaupun terpaksa tunggu kat epot berjam2.... tapi kami still leh lepaks2 dan adakalanya masa terasa amat singkat... Hehehe.... Tau2 ja lah.. macam2 ada kan kat sana... Heheheh...
. aktiviti biasa.... SNAP pic sendiri... Payah nak buang tabiat ni..... :P
.
.


mata... :P Konon2 ala merenung masa depan aku lah ni.... Huhuhu.... Assignment punya MOOD dah tak de lak ni... Malam tadi ada dah... Tapi pagi ni.. dah hilang lah plak....
.


















No comments: