Tuesday, January 5, 2010

HUJAN???.... =(

.
.
HUJAN..... Memang.... Sejak dua hari kebelakangan ni... Hujan jer... Tapi di siang hari taklah pulak... Petang.... malam2 jer...... Hujan..... Sambut tahun baru agaknya... Dan walaupun time2 ujan.... mata aku amat susah nak tido... kecuali malam tadi... Bermula seawal 8 malam... hinggalah ke pagi esoknya..... Kalau tidak.... tak lah kol 444am baru aku terjaga... Itupun sekadar bangun untuk menutup lampu.. (tak larat nak bayar bil).... Dan tido awal pun.... tak menjaminkan keCEMERLANGan aku untuk ke ofis seawal yang mungkin.... Lemahnya aku.... Naper ek??
.
Aku ingin memulakan langkah di awal 2010 ini dengan penuh senyuman... dengan penuh ketabahan.... dengan adanya keceriaan.... dengan disulami dengan kesabaran.... Tapi.... inikah dugaan yang aku perlu terima??? KERJAYA??? STUDY??? PERIBADI???............ Hmmm... Berikan aku KEKUATAN.... Untuk teruskan sisa2 hidup ini..... Sebelum AJALku....
.
"TERIMA KASIHku... padamu tuhanku.. tak mungkin dapat terlukis oleh kata2........ Hanya dirimu yang tahu.. besar rasa cintaku padamu.... Anugerahmu... Tak pernah berhenti.. Selalu datang kepadaku..... Tuhan semesta alam... Dan satu janjiku... TAK KAN BERPALING DARIMU...."
.

P/S : YA ALLAH... Kuatkanlah HATI ku di kala mendengar kejian dan kata2 yang memedihkan... Sesungguhnya.... Aku adalah manusia yang terlalu LEMAH..... TEGUHkanlah aku..... Berdiam adalah lebih baik.... Dugaan 2010..... =)

No comments: