Wednesday, January 27, 2010

Alahai Mr. Gen2...

.
Cantik ka ream kaler kuning cenggini??? Huhuhu.... Macam kelakar pun ada!!!

Lucu ka??? Awal2 pagi SELASA (26 JANUARI 2010) dah buat perangai... Paling kesian kat MY CH... Terpaksa membongkok tukar tayar pepagi.... Hehehehe... Bila tengok jer keadaan keta aku ni... soalan pertama yang aku tanya.... "Kita nak buat macam mana ni"... Dan dengan selambernya CH jawab... "Laa... tukar tayar spare lah... Dah tu nak buat macam mana lagi"... Aku pun ala2 BLUR gitu tengok saja.... Dan berpeluh2 lebih daripada orang yang tukaq tayar... Hehehe....

TQ my CH.... Sebab selalu support aku.... dan paling penting saat2 macam ni... dia tak pernah nak merungut.... Kalau aku... mesti buat perangai MANJA NEGATIF dah ni..... Hehehehe..... =) Dan hari yang sama jugak... CH tolong tukarkan break aku yang dah haus bangat... Diskaun atas bayaran yang dikenakan adalah 100%... Kena tukar ka?? Aku ingat berbunyi pasai kurang minyak ka apa ka... Kekeke... Amat JAHIL tentang itu.... Anyway.... TIMA KASEH banyak2 to my BELOVED CH.....

No comments: