Sunday, January 10, 2010

HOUSEMATES & FRIENDS For IS770...

.
Nak kenalkan geng2 bas sekolah aku ni.... Heheheh.... Ni lah antara kawan2 yang paling rapat sepanjang pengajian aku kat UiTM PUNCAK PERDANA ni untuk lanjutan pengajian aku kat sini.... Makna kata segala info memang sharing together2 laaaa.... Dan time pic2 ni diSNAP masa aku kat KANDANG (actually ni nama tempat makan kat sebelah UiTM PUNCAK PERDANA ni)... Dan kami memang menunggu saat2 macam ni untuk sama2 menjamah makanan kegemaran lepas kelas yang memenatkan!!...
.
Dan.... nak kenalkanlah member2 aku untuk entry kali ni....
.
.
.
tuan punya BLOG.... Cik Murni MASREENA MOHD DISA.... Muka selebet + penat.... Usah disangkal lagi tau.....
.
NOMY.... NORMI YUSNITA..... Orang Kelantan.. Same age with me... Tapi keje kat KL.... So, memang stay area2 sini jerlah...
.
Zah.... Muda banyak dari kami2 kat sini.... Heheh... Orang Terengganu...
.
Kak Shima.... Orang PERAK... Seorang lecturer... Amat kagumsss dengan kerajinan Kak Shima..... Cayalah Kak Shima......
.
FARAH ARDHINA from KELANTAN... Keje kat BIMB....
.
Kak FARIDAH.... Panggil Kak Dah jer.... Orang Terengganu gak.... Keje lecturer kat KOLEJ KOMUNITI.....
.
FIZA..... as a SECRETARY.... Orang PERAK....
.
Kak Dilla.... Mesti kenai kan??? Ofismate aku gak ni... KEDAHAN.... Hehehehe....
.


PALING SEDAP.... Namanya NASIK KOKRET... Sapa yang datang ke sini... MUSTI COBA!!!... Kalau tak... rugi besar..... Hanya terdapat di KANDANG ni jer tau.... gerai tepi pagar fakulti.... Muahahahaha....
.

No comments: