Saturday, January 30, 2010

Doing MY KEJE SKOLAH....

.
Ke OFFICE... semata2 nak buat keje skolah jer... Itupun setelah rasa insaf sekejap lepas kejadian semalam... Dari kol 1 aku asyik tido.. bangun.. tido.. sampai lah kol 630pm.... Panas2 dalam umah pun still leh pengsan atas katil lagi... Yerlah akibat kesakitan kepala yang melampau lah tu.... Dan hari ni... walaupun tak banyak yang siap... tak sampai 20% pun... tapi ianya tetap bergerak.... hehehe...
.


amat rajinssss walaupun tak siap... muahahah... moving.. moving.. moving...






rasanya... walaupun usianya dah menjangkau hampir 4 tahun di bawah jagaan aku... kondisinya masih elok kan??? tapi elok ka kalau aku pakai KIA SPORTAGE??? Hehehe... CH asyik sebut keta tu jer.... elok ke??? Sian MR. Gen2 aku ni....





ke tailor untuk alter tudung ni... kena rm2 jer.... cepat lak tu... dan cina tu bercakap amat baik.. almaklumlah... bos dia maknya datin ubat batuk HURIX tu ada... Tak beranilah dia.... Kekekek.... Tudung ke-6 dari 7 pasang yang CH hadiahkan..... All the printed one..... plain2 sendiri beli laaa....

1 comment:

Anonymous said...

ishhh laaa...segak bergaya laa tudung ariani noooo...kena gan muka plak segak....aku gak yg pakai huduh...