Friday, February 5, 2010

2nd SEMINAR @ UiTM SHAH ALAM....

.
.
.
.
Inilah keindahan pemandangan di lewat senja atas awan... Cantik kan???? Sangat berbangga apabila dapat merakamkan keindahan pada waktu ini.... :P Walaupun tidak sePRO orang lain cara snapping picture ni....
.
.
.
Hari ni.... bertolak ke Shah Alam... Kebetulan ambik tiket petang... kol 640 dari AS dan dianggarkan sampai sana (SUBANG) dalam jam 650 atau 7pm... Disebabkan sedikit delay... mungkin keadaan cuaca yang kurang baik... maka... terlewatlah sikit.....
.
Keadaan cuaca sepanjang perjalanan agak kurang baik... Mungkin hujan pada ketika itu... Ditambah pulak dengan suasana yang agak gelap sikit time tu... Tapi tak kisahlah.... Semuanya telah diplan... dan ajal tu akan sampai bila2 masa pun kan?? Mungkin jenis sikap aku yang kadang2 slumber jer... tak fikir sangat hal nak takut sana sini... Mungkin jugak sebab aku dah terbiasa.... Menjangkau usia sekarang ni pun... terpaksa hidup berdikari... Tak boleh nak harapkan sesiapa.... Dan semua kena buat sendiri... =)... Walaupun adakalanya cemburu melihat orang lain... datang berjemput.. dihantar... tapi... at last... ada jugak kelebihan aku di sini... BERANI... Mungkin inilah salah satu anugerah ALLAH bila insan2 macam aku yang terpaksa hidup sendiri....
.
Cuma lately ni... terasa agak dimanjakan bila adakalanya certain2 time dijemput, dihantar, diambik.... Sedangkan aku boleh melakukan semuanya sendiri... Namun pada insan itu... TERIMA KASIH atas pengorbanan..... Sekalipun aku tak pernah minta untuk ditatang sedemikian.... Tapi, aku amat menghargainya.... Hidup ini INDAH kan???...
.
Amat teruja sekali tatkala dapat snap pic di atas... Time lewat petang di atas awan... Cantik sekali pemandangan yang sempat aku abadikan di sini...... Indah amat........ =)

2 comments:

eynda said...

Gambar awan tu sangat cantik!!

:: MURNI MASREENA :: said...

memang..... amat cantik.... mungkin sebab time tu hari dah nak beransur malam.... dan cuaca pun dah senja.... mujur sempat snap... hehehehe....