Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 12, 2010

With KAKLONG Pulak!!.... ~ LUNCH Time....

.
Pada mulanya, hanya ingin memasukkan entry ni jer tanpa menulis apa2 pun dalam ruangan ini..... Entry ni dimasukkan ikut tarikh macam kat atas tu... Jumaat... Sebab dah masuk ke hari jumaat dah walaupun ianya diambil tengah hari Khamis... =)..... Saja menemani kaklong dan menghabiskan masa aku time rehat kat office dengan bergambar yang sememangnya jarang aku lepaskan peluang seindah ini.... Meaning.... aktiviti yang hanya boleh menggembirakan diri sendiri tanpa mengganggu orang lain pun.... Itulah aku..... Ntah apa2 jer yang aku buat....
.




.
Terbangun seawal jam 430am... ternampak entry yang Aton cite tentang arwah ayah.... Tiba2 air mata aku jatuh.... Aku teringat semua tu.... dan terbaca jugak komen dari kawan dia..... berbunyi... "tentu rindukan pelukan seorang ayah kan" pada ruangan fesbuknya.... Lagi laju air mata ni turun mencurah2.... Apatah lagi bila pagi ini tidak menjanjikan sesuatu yang terindah buat aku.....
.
Cite lain pulak... Kebetulan.... hanya bercerita tentang HOROSKOP dan emosinya amat terganggu.. Huh!!... Sebenarnya bukan tentang horoskop.... Mungkin hari ni JUMAAT... dan hari2 berikutnya cuti panjang... dan dah prepared untuk dirinya TIDAK DIGANGGU... Hahahah.... Ayat dan fahaman aku sendiri agaknya.... Yang pasti akan ditepis habis2an... Ingat aku suka ka??? Hanya dengan menegur tentang permainan itu.... Yang dijadikan gelanggang untuk berposing menunjukkan aksi2 yang memualkan... Aku jadi benci!!!....
.


opss... kejap2 iklan 1 MALAYSIA ni.... Heheheh....
.



.
Apa gunanya berkongsi andaikata lagi menyakitkan hati dari simpan sendiri..... Naper hari ni aku tak keje??? Kalau tak mesti tak macam ni life aku untuk hari ni kan???? Terlalu sedey.... Entry ni adalah keHAPPYan aku time kat ofis.... Tapi bila hati terasa macam sekarang ni, boleh tak aku tersenyum dan seHAPPY picas2 yang aku rakamkan dalam ni............
.
Aku tak mau lagi cakap apa2.... sekalipun aku terasa, geram, menyampah bila ketenteraman aku diganggu, aku tak kan ceritakan pada DIA lagi... Sebab dia bukan macam dulu lagi... Yerlah orang dah hidup dalam bandar besar kan.. kenalan ramai.... terdedah dengan teknologi yang canggih2.. sedangkan aku ni orang kampung yang serba serbi tak UP TO DATE..... tak macam orang2 kat sekeliling dia kan??? Ngeh3x.... Hah!!... Sombong!!!....
.



.
Kalau dia leh buat.... Aku pun boleh apa.... Selama ni jadi baik pun kena pijak... Jadi lembut pun kena jugak... Nak tengok perangai amat COMOT ka??? Muahahahaha..... Tidak CEMERLANG hati aku untuk hari ni.... Paling sedih dengan sikap dinginnya.... Apa kata hatiku di saat ini??? Kecik hati.... Terasa hati.... Marah.... dan perkataan yang paling senang..... SEDEY!!.. Sebab beranggapan selama ini dia memahami aku... Rupanya!!! Langsung TIDAK!!!...
.
Syukur.... aku still tersenyum lagi.... Aku tengah berfikir2 nak jadikan ruangan ini hanya untuk tatapan aku sendiri2 saja.... Macam mana yer??? Any komen????? Ops... ok2.... Nak siap2 dah.... Nak cari sesuatu yang lebih amandamai di luar sana..... Moga aku pun boleh seHAPPY dia..... =)
.

No comments: