Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 2, 2010

Missing SOMEBODY..... SOMEONE.... & The MOMENT.... =)

.
Rindukan KETENANGAN Dulu....
.
Banyak yang menyaiko hidup aku sejak minggu ni... KAK DILLA... Dah siapkan esemen dia.... Sedangkan aku?? Apa pun tarak!!!... Ayoyoyoyoyo..... Tak CLEVER sungguh!!!... So Kak Dilla.... makna kata kalau tak siap.... tak mo pegi kelas!!! Huhuhuhuhu.. Pedulik hape!!!.... Kirim salam kat lecturer k!! =) Dan malam ni pun for sure tak leh nak buat apa2 lagi ni....... Lepas meluahkan apa2 dalam ni... Aku nak TIDO......... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............
.
Sometimes.... terasa sedikit pelik hidup ni..... Kalau hari ni happy... esok belum tentu.... dan kalau hari ni amat sedey.... dan esok mungkin jugak happy.... Hidup ni memang macam RODA kan???
.

.
Wei.... tak bleh dah wei.... tak bleh nak mengarang dah wei.... Sekalipun baju baru aku telah siap tergantung..... Tapi muka ni tak leh nak senyum macam pic kat atas ni dah wei..... Huwaaaaaaaaa!!!!!!....... Ujan ka dalam bilik ni?? Huwaaaaa..... Nak tido dulu lah.... Nite................ Nak makan ubat jap..... Tenangnya DONIA!!... zzzzzzzzzzzzzz.......

1 comment:

ellaien said...

baju baru tuh.. bestnya.. aku ada beg baru ja (yg dah tak baru sangat pon) ahaks.. dah! cukup.. jgn berhiba-hiba lelama. :)