Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 20, 2010

CUPCAKES From INA...

.
Mula2 sekali TQ untuk Ina... So, ni baru leh cite pasal cupcakes ni... Macam tau2 ja Ina.. Aku teringin nak makan cupcakes hang... Pucuk dicita ulam mendatang... Cewah!!!....
.
Mulanya aku just dok tengok komen2 yang SNC punya Hi-Tea dalam FB... Sebabnya, depa tag video tu kat aku... Aku pun tengok jalah sebab tak tau nak buat apa time tu... Videonya agak tersangkut2... Tapi bestlah hampa pi... Cuma kalau aku join, mungkin jugak tak reti nak sembang apa sebab aku pun kat convent tu tak lama.. Tapi bila nampak muka Durra... rasa rugilah pulak.. Ape2 pun kengkawan.. hari tu aku pi SP.. ada sedikit urusan...
.
Dan.... tetiba je mak ketuk bilik aku.. Suruh aku bukak pintu bilik... Hairan jugak... Nape lak... Aku tanya pasepa mak cakap.. bukaklahhhh... heheh.. Ingat baby aida mai malam2 ka cari aku... Rindu lak kat dia.. Sebab dah pandai buat sayang muah2.... Maknanya FLYING KISS laaa.. Ngeh3x....
.




.
Dan lepas jer bukak pintu tu.. jeng.. jeng.. jeng.... rupa2nya.... cupcakes from ina... Adik dia hantar kat aku... Eh, ina terbaca komen aku kat dia dalam FB ka?? Heheheh.... Cepat dan tangkas sekali... Ina memang kreatif... Ingat lagi, kami masa skolah dulu2 suka decorate card... Kalau birthday card... tak penah la nak beli2.. semua create sendiri... Kreatif oooo... Teringat lak kat Unie.. Dia create bookmark yang ada huruf 516 kes berkenan dengan budak tuisyen kami yang naik bas 516 time tu... Tak tau nama.. tau dia naik bas apa ja sebab pi survey dia tunggu bas kat Pekan Rabu dulu... Heheh... Masa skolah menengah... Tingkatan 2 ka 3 ntah... Lama punya cite ni.... Kekeke...
.
Ape2 pun... sedap sangat cupcakes tu... Aku nak tempah ni untuk birthday mak aku... Tapi tak bagitau sapa2 lagilah... Kalau Aton terbaca pun tak pelah... Tak payah nak bagitau mak dulu... hehehe... Sebab mak bukan baca blog aku pun.... Oh yer,.. ada lagi cite ni... Yang paling best kan... Bila aku bukak ja bilik masa mak tunjuk cupcakes Ina tu.. mak cakap.... "tak mau tangkap gambar dulu ka masuk dalam blog?"... Hehehe... tengok mak aku... Betapa arifnya dia tentang hobi dan perkara yang anak dia biasa buat ni.... Tu baru guna camera OLYMPUS mini SLR jer... Kalau aku guna camera DSLR SONY A550 ntah macam mana rupa bentuk gambar2 aku ni kan?? Sape nak tolong jawab ni.... Erm... panggil CH laaaa.... MY Beloved CH... tolong jawab sat.... :P

No comments: