Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 14, 2010

Jalan~Jalan @ LYE HUAT GARDEN

.
Birthday arwah ayah hari ni... Aku tak lupa... Kat umah, ada buat kenduri hantar2 sikit kat jiran2... Tapi semuanya Aton dah order.... So, tak de apa2 yang aku dan famly kena sediakan... Hari ni... plan dah lama nak bawak AIDA jalan2 sini... Kebetulan dia pun dah mula mau kat aku so, boleh dah bawak teman jalan2... Heheh.. Ajak Kaklong sama ke sini... Kebetulan dekat je ngan umah Kaklong.. So far, memang best bila dapat release macam ni.....
.
Hati aku?? Memang belum cukup kuat... Tapi, so far aku amat REDHA... Alhamdulillah... =)
.
Sejak kebelakangan ni... tak suka update pic dengan buat collage macam ni.... Tapi sebab dah terlalu banyak sangat gambar2 ni so terpaksa... kalau nak besarkan pic2 tu.. klik jer kat gambar2 tu yer....
.















.








No comments: