Thursday, February 11, 2010

Kenapa HATI Perlu TERASA??...

.
.
Sengaja aku tidak menyambut apa yang dimohon... Huh... aku agak terasa hati... Tapi kenapa?? Sedangkan aku jugak terlibat dalam golongan itu.... TERUKnya aku.. Tapi, dia tak boleh cari aku sampai ke tahap itu... Aku masih tak puas hati... (Agak geram kadang2)... Tapi aku nak biarkan saja kali ni... Nak tengok lagi rentak tariannya beraksi... Huh... Moga kali ini hati aku kuat...... Dan moga2 hati aku dan pertuturan aku dipelihara dari bertanyakan soalan tentang itu.... Tak nak dibesar2kan cite yang sedikit pun tak kan bawak keuntungan pada aku..... Hati... Hati.... Sungguh comot!!!....
.
Malam tadi kepala kembali sakit.... aku rasa aku pejamkan mata seawal jam 815pm... Dah tu... bangun kol 1130pm.... Ingat aku suka ka bukak lappy dan coretkan semua ni.... But aku amat bosanssss...... Hehehehe... Ngantuk sangat ker??? Ngantuk jugaklah kalau tak boleh ke aku tido seawal itu... Nyatanya aku penat sangat...... Badan letey.... Sejak kebelakangan ni, life aku dalam melayari STUDY agak TIDAK CEMERLANG... Sebab aku lebih suka tumpukan masa aku di pejabat dengan keje2 ofis... Balik je, jeling2 keje skolah pun langsung tidak... Terasa nak bercuti dan pegi jauh buat sementara waktu.... Apatah lagi bila terasa tak dak apa2 yang memBAHAGIAkan aku tika ini.... Semua2 amat TIDAK CEMERLANG!!.... (dalam hati... ingin menangis).... Tapi dah kering air mata ni.... Cewah ayat!!!....
.
Wei.... aku terasa meluat tengok gambar itu... Sebab selama ni, aku beranggapan situasi keje kami tak sama... Aku beranggapan tak de posing2 maut di tempat kejenya... Rupanya lain sangkaan aku.... Warrrgggghhhhh.... Dah tu nape selalu cakap macam2 kat aku?? Sedangkan lagi dahsyat tempat dia berbanding aku...... Yerlah.... sebab selama ni aku tak pernah memikirkan yang negatif2 pun tentang tu... Baik2 jer pada pandangan mata aku.... Tapi tu bukan salah aku.... Huh!!!
.
Hmmm.... hampir jam 2am dah.... Tak leh tido lak ni... Sebab dah banyak tido awal tadi... Nak gagah mantainkan kepala aku kejap.... Lepas ni nak tido balik tanpa IRON baju.... Jap lagi fikir lain...... Tido sejam dua pastu bangun dan iron baju kembali...
.
Wei.... teringat lagi.... geram lagi... Sakit hati lagi.... Laaaa.... tak baiknya hati aku di saat sekarang ni... Nape yer?? Nape hati perlu terasa???? Nape hati perlu ada rasa macam ni sedangkan mulut berat untuk bertanya... Huhu..... SEDEYnyee.... =( ..... :'(
.

No comments: