Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

The DINNER..... Truly LOVE It....

.
Di sini kami lepaks2 sambil bersembang, gelak2, bercerita dan senang cakap... enjoy2!!!...
.
Sememangnya sesuatu yang aku tak sangka... tak jangka.... Kebetulan malam tadi memang terasa amat lapar.... Hehehe.... Mak dapat call dari Mcik Pah... Neighbour lama belakang umah aku.... yang juga kami anggap macam adik beradik.... sempat keluar lagi time malam2 untuk take a good time for dinner....
.
Sekalipun sesuatu yang tak dirancang, namun ianya tetap membuatkan aku tersenyum sampai ke telinga... Ahaksss.... (boleh ker macam tu)... Actually, I MISS THIS MOMENT..... Lepas mcik pah tinggalkan sini untuk berpindah ke umah baru.... macam hilang tempat sembang... tempat aku ngadu... dan paling best tempat aku lepaskan tangisan di kala ada masalah or anything happened to my personal..... Heheheh.... Nak luruh air mata tatkala menaip bait2 ayat ini.... Rindukan semua tu....
.
Dan setiap kali aku dapat bersama2 dengan keluarga ini, membuatkan hatiku berbunga bahagia... walaupun kadang2 kena jugak dera lipat kain kat umah dia... Namun, aku paling selesa dengan keluarga ini...
.
Malam ini, aku, mak, mcik pah, Aliaa, Yusraa dan Aliff.... 1st time makan di sini... Ikhlas komen, makanan kebiasaan jer.... cuma lokasi lepaknya amat menarik terutamanya kalau nak santai2 dengan kawan2.... Hehehe... So, sapa2 pun leh try yer lepas ni....
.
Sengaja membiarkan dua beradik ini menggunakan camera aku untuk depa snap apa saja... hehehe.... hepi!!!...
.
YUSRAA....
.
ALIFF...
.
ALIAA...
.
MAKCIK PAH...
.














sangat suka tengok gambar ini....
Mak dan Aliff.....
.





No comments: