Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 22, 2010

BZnya Aku!!!.....

.
.
Hmm.... Dah jenguk dah hari dan minggu bz sedonia.... Nondiaaaa.... Hehehehehe.... Macam2 melingkari hidup aku sepanjang minggu ni.... Bermula ahad... dengan preparation apa2 yang patut untuk handle hidup aku sepanjang minggu ni.... Taklimat Kaunter... ISO... Lincoln yang dah nak habis dah... (tunggu yang akan datang lak) itu pun kalau aku tak ditukarkan ke department lain... Huhuhuh.... (bukan apa... tak larat nak kemas barang2 aku).... Tu laa... buat sropa rumah sendiri.. Tu yang payah tu.....
.
Owhhh.... Hari ni.... walaupun aku bz sesangat... But aku dapat tolong CH alter kejenya.... Tak tau lagi dia leh guna atau tak... Tapi aku still nak senyum jugak... Sebab aku leh tolong sikit2.... Lain kali kena lantik aku as secretarynyer untuk editing2 macam ni.... Muahahaha... (Acah jer)....
.
K lah... saja ja nak corat-coretkan apa yang aku rasa ni... Nak rest kejap... Jap lagi kena sambung keje ofis lagi ni... Banyak nak kena buat lagi ni... Alahai esok lak kena jadi AUDITOR lak... Kena pi odit department lama aku lak.. Huhuhu.... Pastu RABU ni department aku nak kena auditlah pulok!!... Huhuhu.... Ponat den!!!....
.
P/S: Wearing a new tudung ARIANI... Hehehehe.... =)

No comments: