Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 23, 2010

STRESS Atau Memang Macam Nie????...

.
Gambar yang ambik time pagi2 masa otw nak pi keja... memanglah segaq bugaq lagi.... coz... baru besiap2 pi keja.... tapi bila mai petang.... selebet laaaa... ngeh3x....
.
Weh!!.... Adakalanya tahap daya tahan diri aku sedikit teruji... Hari ni... bermula odit dalaman kat ofis aku.... Paling tak bopa best bila kena odit department yang aku handle dulu2... Hehehe.... Biasalah kan... bila kita tinggalkan satu2 department tu, barulah kita nampak kesalahan yang kita terlepas pandang time dok situ dulu... Tapi kali ni lebih mencabar aku.... Yang akan kena audit esok... Prepare setakat mana yang termampu... Macam mana nak handle hanya 7 orang staf dan aku pening kepala macam ni???.... Orang lain yang berpuluh dan beratus tu masih sempat tersenyum lagik!!... Aku memang tak leh nak jadi ketua kot!!!... Huhuhu...
.
Balik ofis ja petang tadi... lepas makan fries ngan BABY AIDA... Aku tengok2 tv sat... Masa depan tv lagi dah rasa semacam ja letey aku ni.... Tapi still nak jugak lepak2 dan sembang dengan mak.... Malangnya daya ketahanan badan aku semakin terkulai layu ni... Dan sambung sekerat tengok tv dalam bilik aku sambil2 melakukan keje2 mulia aku mengadap hal2 persekolahan sikit.... Dan bila habis mandi, dan lakukan keutamaan apa yang patut... terus rasa kepala berat.. diri di awangan.... dan pengsan terus... Hah!! Aku memang letey teramat.... Sakit kepala... Macam nak buang or tanggalkan kepala... rendam or simpan dalam peti sejuk pun ada!!.. Dahsyat!!!... Aku tak larat... Dan setiap kali stress melanda... perut betis aku rasa macam nak krem semua ada... Satu lagi... Ada dak mesin macam mesin basuh yang boleh basuh dan spin kepala??? Haaa... Ni lah yang aku rasa... :'( .... Amatlah lawak bila aku cakap macam ni.... tapi betoilah ni.... Mata sopa hantu cina lagi..... Bengkak... Bukan teriak ka apa ka... Tapi menahan sakit kepala yang teramat.... (tapi ni kira ok dah ni bila aku leh bangun menaip depan lappy macam ni).. hehehehe.... Tapi yang lawaknya... bila sakit kepala dah hilang sikit... ianya kembali normal... kekekekeke... Macam main2 pun ada... Macam2 daaa....
.
Esok.. pepagi lepas time makan... kawasan jajahan aku akan diAUDIT oleh x-officer dept ni dulu.... Kuangkuangkuang... So, just wait and see apa yang akan berlaku... K lah... Nak membelek2 helaian apa2 yang patut... Moga STRESS hilang sikit neh!!!.... Letey!!!.... Awat jadi macam ni tak tau???
.

No comments: