Tuesday, February 16, 2010

TRAGEDY 16 February 2010...

.
Mula menjalani tugasan biasa sebagai seorang pekerja setelah agak lama bercuti panjang.... Paling tidak CEMERLANG.. bila keje skolah pun aku tak tengok... Heheheh... Agak pemalas... Tak pe... gumbirakan hati dahulu.... Hati mau baekkk....
.
Hari ni... mula mengikat perut semula... Setelah salah seorang team aku dah kenaikan beratnya... Kekekek.... So, bekfast yang light2 jer lah... Muahahaha... Takut gak kalau balik umah satgi hentam sropa orang tak makan 10 hari..... Menahas nanti... Tiba2 lapaq maggi soup ayam lah... Kalau rajin nak buat petang ni... Malam tak mo makan dah.. Cewah2.... (sedangkan dalam peti ais masih banyak makanan dan minuman yang enak)... so, macam mana tu?? K lah.. aku nak sambung keje balik ni... Bubbye!!...
.




No comments: