Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2010

AUDIT... Lincoln... Dan Rutin SEHARIAN.... WORK SMART!!!...

.
Time odit... bersepah2 fail kena checking.... Lepas odit... dah masuk time lunch... Aku terus kemas2 apa yang patut... Sakitnya mata tengok... Dan lepas settle kemas2 semua benda atas meja tu sambung input dan proses buku yang hanya boleh dibilang dengan jari dari asalnya penuh 3 troli.... (Aku tak lupa untuk wishkan THANK YOU untuk staf2 aku yang sama2 bertongkoih lomoih buat semua ni).... dan... lepas settle semua bahan2 lincoln tu.... Minta staff aku tolong hantar balik troli orange tu kat bahagian perolehan... Sebab dah lama buat harta sendiri... Lepas ni minta staff aku tolong Azwan lak proses majalah Lincoln.... Sedap mata memandang lepas ni.... Dan aku akan mula tumpukan pada apa2 hal pengemaskinian hal2 berkaitan dengan MS ISO untuk department aku... Huhuhu.... Masa... cepatlah berlalu.... Aku dah tak sabar2 lagi nak habiskan tahun ni.... Cepatlah!!!....
.
Dan.... at last... dapat clearkan ofis aku yang agak bersepah ngan barang2 lincoln sejak dua tiga minggu ni.... Dan lega.... Walaupun sakit kepala... mai tahap krem kaki semua ada... At least aku amat berpuas hati... Kalau ditakdirkan kena tukar department pun lepas ni aku leh tinggalkan sirkulasi ni dengan rasa tenang sebab dah banyak tolong settlekan hal2 ni semua.... Amin..... Tapi... aku dah mula selesa di sini sebenarnyaaaaa.....
.




.
CH selalu pesan untuk aku WORK SMART sejak 2-3 hari ni... Tapi... aku bukan sengaja buat keje gila2 macam ni sampai tak reti nak rehat... Sebabnya... lately ni prestasi keje aku menurun... Walaupun aku dah cuba buat yang terbaik... tapi aku still dianggap macam ni lagi.... Huh... Mungkin itu yang depa pandang aku... Tak pelah... Roda tu kan bulat... berputar kejap kat atas.. kejap kat bawah... Aku pun macam tu lahhhh.... Aku redha.... =)

No comments: