Wednesday, February 17, 2010

ARIANI Collection.....

.




.
My Tudung ARIANI... Tak sampai 50 helai lagi walaupun dah hampir... Ngeh3x.... Ada banyak kale lagi yang tak dak.... Bila nak beli ni.... Membazir ka??? Huhuhuhu... Semua aku simpan dalam kotak tu.... Tengok kat boutique dia pun simpan lipat2 macam tu ja... So, aku tirulah!... Muahahaha... Beli2.... =) Tapi... bukan semuanya aku beli sendiri.... Ada yang KIK office sponsor... ada yang beli dengan duit sendiri separuh jer... dan termasuk 7 helai printed ARIANI yang CH hadiahkan.... TQ3x..... Really appreciated!!!...
.
Aku macam suka lirik lagu BLOG aku ni.... Bestnya kalau lagu ni adalah sebahagian dari hidup aku..... Ngeh3x....
.
Aku tak ingin
Kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu...
.
Yang aku ingin...
Arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu..
Sayang...
.
Karna bagiku
Kau kehormatanku..
Dengarkan.. Dengarkan aku...
.
Hanya satu pintaku..
Untukmu dan hidupku
Baik-baik sayang...
Ada aku untukmu...
.
Hanya satu pintaku..
Di siang dan malammu
Baik-baik sayang..
Karna aku untukmu....
.
Semua keinginan
Akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang..
.
Karna bagiku...
Kau kehormatanku
Dengarkan.. dengarkan aku....
.
Hanya satu pintaku..
Untukmu dan hidupku
Baik-baik sayang...
Ada aku untukmu
.
Hanya satu pintaku...
Di siang dan malammu..
Baik-baik sayang...
Karna aku untukmu...
.

No comments: