Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 8, 2010

BEG LAPPY Baru........

.
.
Last week before menuju puncak dah tengok beg ni tergantung kat kedai cina atas CITY PLAZA tu.... Memang dah lama nak beg ni.. tapi dulukan aku rasa macam mahal sebab untuk beg macam ni kena bayar RM80 (kedekutnya!!!)... Bukan kedekut.... but tak naklah membuat pembaziran tak tentu pasal... Lagipun aku ni memang gila beg!!!..... Mana2 jumpa dan terasa sesuai pada pandangan mata aku.... pasti aku beli... Tapi time tu kena kira ongkosnya same lahhh... Kalau tak de, nak beli ngan apa...... Dan hari ni... tak pasai2 pi beli... Tapi cantik kan??? Dan walaupun kale dia amat garang... But I LIKE IT!!!.... =) tetiba jer tak sabar rasanya nak ke kelas for 3rd seminar..... Masa.... cepatlah berlalu....... Aku tak sabar tunggu bulan APRIL...... Tapi APRIL lambat lagi ka???? January, February, March, May, June, July, August, April!!!... Eh.. betul ke susunan ni??? CH... betul ker???? Huhuhuhu..... =)
.

cewah2.... merah sangatlah makngah... eh... bukan makngah lah... maklong!!!.... hehehehe.......

No comments: