Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 18, 2010

Yang TERLINTAS....

.
.
Pagi tadi... lambat pi ofis... sebabnya.. aku tak bangun... Rasanya... jam dah kunci... tapi naper tak bangun?? Nak kata tido lewat malam tadi tak jugak... Macam selalu jer.... Huhuh.... Masalahnya... hari ni hari KHAMIS... Kena pakai baju batik... Dan bajunya belum beriron.... Nak ambik cuti, ternampak surat lawatan yang belum aku jawab.... terbayang lak borang kaunter yang belum aku edit lagi.... Pastu, nampak muka BOSS aku.... Nampak muka2 kengkawan aku... Nampak meja ofis aku.... Nampak buku2 LINCOLN yang semakin hari dah semakin susut atas troli.... dan terbayang macam2 yang ada dalam bilik ofis aku tu... Rindu ka?? Atau terlebih rajin?? atau... TERPAKSA... (hehehe.. sapa nak jawab)...??? =)
.


.
Actually... pic atas dan bawah ni aku snap malam tadi.... Masa nak tertido... Time tu sakit kepala... Pastu nak tarik BEAR besaq aku tu, ternampak tulisan pada telinga BEAR tu... so, sempat belek2.. Teringat jugak time dapat bear ni.... Last year... Bukan hadiah sempena apa2 pun... Tapi selalu dapat macam ni... Sampai tak nak tanggal2 kad pada telinga BEAR tu... Hehehe... Begitu unique sekali... Erm.... untuk ini... RINDUkah aku??? =)
.
Dan bawah ni pic teman paling rapat dan perlu ada dalam handbag serta kehidupan seharian aku... Sebab aku tak leh makan ubat macam panadol ka apa ka untuk tahan sakit kepala aku ni.. Asalkan kalau ada minyak CAP KAPAK ni, boleh menghilangkan kedegilan kepala aku ni walau sementara... Kan?? Ada orang cakap tak elok kalau selalu pakai.. Tapi nak buat macam mana... Kalau dengan adanya dia leh buat aku sedikit tenang.... =)
.
ops... sorry yer... kertas luarannya dah terkoyak.... kekekekeke....
.

.
Oh yer... benda ni apa yer??? opsss.... tempat letak GPS.... Tempat letak henpon pun bolehlah jugak... Mulanya letak dalam keta.... Tapi sekarang dah ubah simpan kat bilik aku jer... Sebab takut orang kat tempat cuci keta ambik... (hehehe.. buruknya perangai aku)... CH bagi benda ni kat aku.... Sebab aku tegur benda ni tergantung kat cermin keta dia... Sorry.. tak de niat nak tegur... Sebelum tu tak nampak pun... Tapi bila nampak terus CH bagi kat aku... Tak minta tau... Ape2 pun... katanya memang benda ni untuk aku pun.... Ntah bila nak guna... Sekarang pun tak drive jauh2.... Macam mana nak letak NAVIGATOR kat situ... So, simpan dulu k... Nanti kalau nak pakai baru lekat balik.... Tak per kan???
.

No comments: