Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 7, 2010

TQ To EIMIEN.....

.
Kadang2.... kita tak pernah nak memikirkan hati dan perasaan orang lain kan??? Mungkin sebab aku tak biasa nak memohon simpati atau jauh sekali untuk menyusahkan orang lain.... Kebetulan amat terdesak.... bukan sebab tak de transport... tapi tak de orang yang nak hantar aku ke airport.... dan kali ni terpaksa menyusahkan adik2 aku... Anyway, TQ to EIMIEN... sebab sanggup awal pagi before bergegas ke kelas.... sempat hantar keta kat sini... Kalau tak ambik taxi lah jawabnya.... Huhuhu.... Any offer??? No!!!.... Tu lah.... kadang2 kita jer asyik fikirkan nak tolong dan bantu semua orang... But time kita susah... pernah tak orang fikirkan tentang kita... Tanya pun tidak... Huhuh... SIKAP!!....
.
Ape2 pun... aku selamat sampai dengan aman dan damai... Balik menyusuri jalan dengan tenang sekali.... dan rehat yang secukupnya.... Plan nak cuci keta.... terasa amat kotor sekali... Tapi sebab terlalu panas.... dan hati ni teringat kat AIDA jer sebab nak bawak dia teman aku pi cuci keta... So, aku terus balik.... Alih2 bila sampai kat umah jer... tido.... aku tak larat.... Kepala penat!!!... Huhuhuhu....
.

.
Sian lak tengok My Mr. GEN2 ni tersadai tengah panas parking kat sini..... Panas sungguh AS sekarang ni..... Masa sampai umah, mak cakap malam tadi ujan lebat jugak... Tapi, tak de lah terasa cuaca sejuk sampai ke siang ni.... Huhuhu..... Tu yang terasa nak cuci keta ni walaupun tak cuci at lastnyer.... Muahahahah...... Tapi kan, aku kena berjalan bawak beg dalam langkah yang agak jauh jugaklah... dan sebelum nampak keta parking kat sini.... Agak tercangak2 jugaklah cari kat mana Eimien letak keta aku sebab... tak nampak pun... walaupun bilangan keta memang leh dihitung dengan jari jer.... kekekekeke.... Macam2!!....
.


terowong pejalan kaki menuju ke tempat parking...... cewah..... konon2lah nak try snap pic macam ni.... buleh nooo dok buat perangai snap2 pic ni sensorang??... hmm... boleh jer.....
.

No comments: