Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 11, 2009

ANUGERAH DEKAN??? Yer ker???



Salam............

Ingin nak kongsi KEGEMBIRAAN aku dengan kengkawan yang mengikut BLOG aku ni... Mulanya terfikir nak upload banyak lagi pic2 perjalanan aku ke LANGKAWI dan keje2 hari ni.. Tapi, tak jadilah plak.... Alhamdulillah.... seperti yang dijanjikan oleh faculty... heheh.. skolah aku lah tu... result kami akan boleh disemak mulai hari ni... aku dan kengkawan yang seangkatan memang dah rasa tak sabar nak tau... macam malam tadi... walaupun penat sangat... 2-3 kali terjaga... bila terjaga jer.. tangan terus meraba2 menaip atas papan laptop BURUKku ini.... Heheheh....... Tapi tetap sama... tak dapat tau lagi... sehinggalah sekarang...... itupun setelah kak shima call dan berbincang mengenai result kami.... aku ni punya terkejut sampai call lecturer lagi... "NAPE?? TAK PERCAYA KER?"... heheheh. itulah ayat pertama yang kuar dari mulut En. Rashid... Dan ayat2 dia yang last..... Dia cakap... semoga lebih berjaya pada sem akan datang...... hmmmmmm........... Sedih dan syahdu jer tetiba.............

Ok2.... Mungkin sem lepas hanya 2 subject yang aku bawak.... dan aku dapat apa yang aku harapkan actually... Cuma sometimes rasa tak sangka lak... sebab.. bila penat buat assignment... gunakan otak... tapi kerapkali kaki aku yang rasa macam nak jamp!!!!! Kremmm!!!!... hehehe.... kelakarkan....???....

Hmm.... for last semester (sem 01) aku dapat score CGPA 3.84... Satu subject dapat 4 Flat (A).. satu lagi dapat 3.67 (A-).... Paper yang score A tu ialah paper PAK RAY... Haa... paper tulah yang membuatkan aku rasa LUMPUH seluruh badan... mana tak nya.. dengan TERM PAPER & ANNOTIATED BIBLIOGRAPHYnya lagi.... Boleh meninggal DONIA... Dahlah kekurangan sumber (laptop) nak menaip.... Heheh.. dulu pernah plan nak beli masa bulan februari... tapi tak jadi plak... Apa2 pun...... perkara dah lepas...... Aku BERSYUKUR sangat2........... Alhamdulillah................ Harap2 aku dapat SIJIL ANUGERAH DEKAN nanti.... dan begitu jugak untuk kengkawan aku yang lain......

Just a small note for my CH.....
"Dah try dan cuba yang sebaik mungkin.... TERIMA KASIH sebab banyak sangat membantu dari awal masuk mendaftar, nak menghantar assignment... cari maklumat berkenaan dengan assignment... dan sehinggalah di saat2 terakhir time menghadapi EXAM.... Mungkin tak dapat lupakan semua ni sampai bila2........ Sekurang2nya.... walaupun tak seberapa... inilah HADIAH yang paling bernilai untuk my CH gak........... TQ......................."

4 comments:

Unknown said...

TAHNIAH + CONGRATULATION !!! u r the best!! cik murni....so kena la Belnaja che...COklat Langkawi jgn di lupe :)

Jiey^Mien said...

Congratss!! Wahhh Happy nya!!!

Ummi Nuhlan said...

tahniah massreena....semoga bertambah berjaya..amin

:: MURNI MASREENA :: said...

TQ semua kengkawan.... TQ so much.....