Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 12, 2009

WACANA @ Wisma Darul Aman...




Salam....

Kisah ini bermula seawal jam 9 pagi @ Wisma Darul Aman (building baru) pada 11 Jun 2009 (KHAMIS)... Kalau tak silap aku.. aku dah ke sini baru 2kali.. hmmm.. termasuk untuk function inilah.... Tak sempat nak masukkan kisah ni semalam.. sebab agak bz dengan concentration result exam aku... So, hari ni.. sesudah bertungkus lumus membantu ATON menyediakan laman BLOG nyer... so, aku pun.... cuba mengambil peluang yang ada untuk wrote down something here bagi memenuhi undangan BLOG aku.... Rindu plak kalau sehari tak tengok....

Seperti biasa..... Setiap kali menjelang JUMAAT... seboleh2nya kami sekeluarga akan menziarahi pusara arwah ayah........ Sebab tak selalunya kelima2 orang kami dapat singgah dalam timing yang sama......... Kali ni.. sebab IKHMAL pun masih bercuti lagi sebelum balik ke sekolah esok... so, kesempatan ni diambil untuk sama2 ziarah PUSARA arwah ayah.....

Hari ni....... aku memang tak buat apa2... selalunya IRON baju kalau cuti2 macam ni... But hari ni... dok saja... mengadap PC.... mengadap laptop... dan edit serta buat apa2 yang patut jer... ok.. just nak masukkan pic2 ni dulu.. untuk tatapan kalian semua.. pic2 ni disnap time berlangsungnya function.. so semalam.. kat ofis.. memang tak sempat nak buat keje sangat sebab sampai ofis pun dah jam 330 pm... lepas tu team2 seminar ni mai buat lawatan lak kat PPAK.... Aku yang baru masuk keje hari khamis tu pun.. cuma settle sign2 apa2 yang patut... dan tengok2 apa2 yang patut aku tengok.... akan kembali smula bekerja dengan rasminya pada hari AHAD ni dengan memakai baju tema OTROMEN TARO!!!!!!!!!! Yuuhuuuuuu........

No comments: