Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 30, 2009

TAG FAKTA @ AUTA....


Dapat dari blog IMAH http://sarimahrizal.blogspot.com/ (kenal lama dah ni…. Dari FOTOPAGES lagi dan seterusnya di bawa ke dalam BLOG)… Heheheh… Imah…. Kak Murni saje jenguk2 masuk dan baca BLOG IMAH malam ni dan tetiba jer nampak TAGGED ni…. So, dah bayar hutang yer…..

TUGASANNYA : Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :Auta tu fakta tersembunyi di sebalik nyer ek.. aku cuba laa ek...

1. saya xpernah teringat langsung akan zaman anak daraku (Hohohjoho…. Sekarang pun masih bergelar ANAK DARA lagi…. So, soalan ni kena skip lah yer)….

2. saya suker bekerja...kalu boleh saya nak keje sampai mati (KEJE??? Suka!! Suka sangat2… Sebab ada kengkawan… ada perkara2 yang boleh diselesaikan dan ada benda nak buat… Cuma…. Kalau BOSS tetiba tak suka dengan keje kita sedangkan kita dah buat yang terbaik…. Tu lah yang paling tak bestnyer… huhuhuhu…. )

3. kalau saya sedih ker..tensen ker..kecewa ke...saya xder selera nak makan (oh yer…. Bab ni lain skit…. Aku kalo sedih jer… kekadang hentam jer macam2.. sebab tak nak ingat atau merunsingkan kepala otak….)

4. saya amat berdikari..kalu xdak sapa2 nak tolong pun saya leh wat sowang2 (Ya…. Ini rasanya 80% adalah TEPAT!!!... Rasanya aku sorang yang berdikari… Jarang sekali mengharapkan bantuan orang… Cuma sekali sekala susahkan my CH… Hehehehe…)

5. saya seorang yang tenang...walaupun duduk kat ngan dinding ni yang dah retak ni (TENANG?? Biasanya tenanglah… tapi kadang2 tak jugak!!.... Mana 1 ni???)

6. saya sangat tabah.. saya xkisah orang nak kutuk saya..saya akan diamkan diri (Hmm…. Tak TABAH sangat…. Boleh gagah jer…. Tapi, kalau dapat tau orang kutuk.. rasa geram gak… Tapi sedia MEMAAFKAN dalam hati diam2…. Sebab orang yang mengata tu bukan baik sangat pun….)

7. saya sangat kedekut (Tak KEDEKUT…. Terutamanya dalam membeli handbag… Kasut sekali sekala jer.. Tapi selalu gak.. kekekekek….. )

8. Everybody loves MURNI hehehe cam Everybody Loves Raymond lak (Tak PASTI… But… selain FAMILY aku, aku tau… ada someone yang memang DO LOVES me so much!!!)

9. saya x cenge .. saya pun xsuka nangis2 ni..membazir je air mata ni (Hahahaha… MENANGIS???? Selalu….. Tapi tak garang / cenge…)

10. saya menjawap tag ini dengan pantas (Erm… pantas ker??? Tak jugak…. Sometimes sambil tongkat dagu mengimbas jawapan2 yang LUHUR…… Hehehe…)


Haaaaaaaaaa… To IMAH, Kak Murni dah selesai menjawab tagged IMAH yer…… Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.


1. MAIZATUL MIZA (http://maizatulmiza.blogspot.com) – Adik aku ni….

2. NORFARDILLA (http://fardilla.blogspot.com/) – Member SeOFIS merangkap kawan seKULIAH...

3. NURFAEZAH MAMAT (http://orangenurzah.blogspot.com/) – Classmate aku kat KAMPUS PUNCAK PERDANA…

4. MEK LIN (http://mklin.blogspot.com/) – Member sekepala gila2 aku ni….

5. ADLY or MIAH (http://izmalirm06.blogspot.com/) – member macam adik beradik since kat UiTM masa study DEGREE dulu…

6. JIEY MIEN (http://kernakasihkita.blogspot.com/) – erm… member BLOG yang aku kunjungi hampir setiap hari….

No comments: