Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 19, 2009

Wrong TARGET...

pic ni diSNAP masa baru jer on laptop atas meja aku ni... Khas untuk entry hari ni... Using my DNAVIGATOR... Bukan D60.... Hahahahah.....


2-3 hari tak berBLOG.... Sebab aku tak masuk office.... Tetiba terlibat lak dengan kursus a.k.a. bengkel persediaan sempena KMK Peringkat Negeri Kedah yang akan berlangsung dan dijadualkan pada 6-7 Julai 2009.... di Dewan Besar MBAS... 7th floor kalau tak silap aku.... So far.... persediaan group aku tentang documentation tu dalam peringkat PRINTING.... Al-maklumlah.... kami print sendiri.. tak hantar kedai printing.... JIMAT kan??? Heheheheh...... Ape2 pun.... yang perlu diberi pengiktirafan pada projek ni ialah Kak Ed dan Nang.... Lain2nya sropa aku jugak.... Tak memberi komitmen yang baik.... Sorry Kak Ed.....

Oh yer..... Naper tajuk entry aku kali ni.. Wrong TARGET???... Hahahaha..... Hari ni... Jumaat... suppose bukan time or aku punya turn untuk keje.... But... aku minta kat Kak Nurin nak replace tempat dia hari ni.... Malam tadi, mak ada tanya aku...

Mak : Sabtu ni keja ka???
Aku : Eh.. dak lah.... Keja esok (meaning hari ni la)....
Mak : Oooo... Kak Miza cakap munie keja sabtu ni...
Aku : Eh... ya ka?? Daklah... Mintak kat Kak Nurin keje esok... (dengan selambernya aku jawab)..

Tapi... Malam tadi aku memang terfikir gak... Ntah2... Sabtu ni memang turn aku... Aku dah tak tengok time table betoi2... Plan nak mai ofis hari ni sebab nak tolong Aton cari info tentang esemen dia... But... Dah aku keja hari ni.. maknanya... esok pun keje lagi... Huwaaaaaaaaaaaaaaaa....... Padan muka aku... kekekek......

Tak pelah.... dah tersilap... nak wat camne lagi...... Kan?? Keje jelah.... Kalau ada orang ganti tak pelah.. Ni mana sempat nak cari time2 cuti macam ni.... Tak per....

Erm..... Aku ada masalah ni... pasal keta.... tapi tadi dah try call EON... Esok nak pi check time pagi.. But aku keje??? Macam mana ek??? huhuhu............

No comments: