Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 6, 2009

Lagi Kisah Hidupan Taman Laut....











Salam BLOGGIE....

Nak kongsi lagi pic2 yang pada pandangan mataku memang amat menenangkan...... Cantik dan tak sakit bila dipandang....... Malah... rasa macam tak puas......... Still taken all of this dalam MY PRIVATE folder..... Picas2 yang diberikan pada aku since last year.........

Bila melihat kesemua2 ni...... apa yang terlintas dalam fikiran aku ialah......... betapa cantiknya dunia luar yang manusia seperti kita tak boleh tinggal di dalamnya....... Hmmmm... mujurlah kita manusia yang telah diberikan akal boleh menerokainyaaa.... Kan??????? Cantik dan mengagumkan............

Macam aku pernah cakapkan sebelum ni... pic ni adalah pic yang original... which is taken by DIVER......... so....... disebabkan memang ketidakupayaan aku untuk mengedit dan mencantikkan gambar2 ni... so, aku just masukkan yang totally 100% original pic....... heheheh.. tetiba jer terasa diriku bertuah sebab dapat memiliki semua picas2 ni.... TQ for my beloved one.............

Oh yer........ lupa lak..... sedikit cite berkenaan dengan aktiviti ku sepanjang hari JUMAAT...... Malam tadi......... keluar dengan Eimien........ As usual... aku memang masih takut lagi nak bawak sendiri motor aton tu... huhuhu........ Macam mana nak jadi MINAH REMPIT ni.. wakakakak (gelak dalam hati.. coz dah terlalu lewat malam dah ni)... heheheh........... Dan last sekali cuma bertindak sebagai PEMBONCENG yang setia... huhuhu... (sedih jugak).... Aku dan Eimien.. singgah2 kat TESCO.......... Makan kat foodcourt situ... but... aku just minum tea ice jer... tak nak makan dah sebab rasa macam tak lapar langsung... Then... macam biasa.... kalau tak singgah kedai komputer tengok laptop idaman aku.. yang sampai sekarang tak terbeli2.... (huhuhu)... kali ni, aku singgah lak kat kedai CAMERA... Nak cuci2 mata.... tapi still tak mampu nak beli lagi........ It's ok....... Just cuci2 mata dulu........ Lepas tu.. balik je umah.........

Oklah... sampai kat situ dulu nak cite... yang paling penting...... nak masukkan pic2 ni jer......... hehheh..........................

No comments: