Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 20, 2009

Sabtu.... KEJE.. KIJO... QEJA.. !!!...









Huh... Seperti yang dijangkakan... Aku terpaksa MERAJINKAN diri aku untuk bekerja lagi hari ni.. Meaning... sepanjang 2 minggu ni aku tak kan mempunyai coti2 mesia lah........ Haaa.. baru padan muka!... Tapi tak perlah... kalau kat umah pun... apa yang aku leh buat selain dari tengok tv dan melipat bajuku... (bukan malas tau... cuma sejak kebelakangan ni, tak rajin jer).. heheh... eh.. bukan sama meaning ker???? kekekek.....




Oh yer... semalam after keje.. aku ambik mak... nak pi TESCO... nak beli kotak2 plastik kat atas tu lah.. konoonya mai ofis hari ni sambil2 keje leh nak kemas2 bilik.. hmm... hampeh... mood malas mai tiba2.... aku nak try gak ubah dan kemas2 apa yang patut... but... sama gak.. cannot be... tak leh lar......... macam mana ni?? hukhukhuk... sedihnyerrrr..... Bukan apa sangat pun... nak masukkan benda2 tu dalam box tu jer... susah sangat ka??? adoi.... apa nak jadi nih???? Ape2 pun.... kalau dah siap aku buat.. tak kiralah bebila pun.. pastinya aku akan masukkan kat dalam BLOG ni......

Dan.......... jeng..jeng..jeng.... kisah MR. Gen2 aku... aku memang agak tension bila terpaksa berpeluh2 pi keje.. Rimas aku.... Setelah 3-4 kali pi kedai aircond kat luar... akhirnya, aku kembali ke EON... Punyalah nak murah sangat sebab tu lari pi kedai luar... sedangkan sakitnya skit jer.... Kat EON aku cuma kena RM25 jer.... katanya depa just tukar relay... ntah benda apa pun aku mana tau... Teringat lak kisah petang khamis lepas... aku sampai jatuh air mata sebab rasa tertipu dengan hal2 baiki keta ni.... Mulalah teringat arwah ayah bila semua keje aku kena buat sendiri.... Sampai teriak2.... huhuhu... buruknya perangai.... Dan harap2 semuanya ok... Penat dah nak ulang alik... So, aku dapat pengajaran... biar habis duit skit tak pa... janji aku puas hati... next time nak pi eon jer... malas dah nak fikir2.... Aku dah habiskan banyak duit kat keje luar... sampai ada member aku cakap... dari jadi macam ni... kalau pi eon dari awal... leh duit tu tambah beg tangan lagi... kekeke... mak oi.... sampai ada orang cakap macam tu.. hihihihi....

2 comments:

maizatulmiza said...

macam muka anak hang pulak aku tengok... heheheheh... pagi tadi dia tereyak pasai akau bok dia dalam raga kain mak.... hehehehe....

:: MURNI MASREENA :: said...

hahah... yang hang pi kaco anak aku tu pasepa??? pasai tu dia tak mo kat hang... ape2 pun TQ arr beli spender kat anak aku... comei2....