Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 15, 2009

Di PUSARA Ayah....

antara pic yang sempat aku abadikan sewaktu kat dalam bilik, kat umah dan di pusara arwah ayah........


Hai Bloggie.....

Suppose entry ni aku masukkan hari JUMAAT lepas.... Cuma memandangkan pic ni aku snap guna camera hp.. so agak malas skit nak mengUPLOAD dari hp... Hmmm.. tak serajin yang disangkakan... kekekekek............. Macam biasa....... Setiap jumaat pasti aku akan ke pusara arwah... (kecualilah atas sebab2 yang tak dapat dielakkan)..... Yang paling best.... pokok bunga yang kami tanam kat situ selalu ceria dan terlalu meriah dengan bunga2.... Suka sangat tengok.....

Bukan nak cerita panjang pasal hal ziarah pusara arwah ayah ni... Aku sebetulnya baru jer balik dari tingkat atas.. Melawat BUNGALOW2 rakan2 ku..... Almaklumlah... Mereka sekarang berpindah ke level atas... ruangan yang lebih sejuk.... Jika nak dibandingkan dengan bilik aku sekarang ni........ Dan bilik aku sekarang ni hilang skit keceriaan... Dulu penuh barang dan sekarang nampak terlalu kosong..... Dan telefon kat meja pun dah kurang berdering sangat.... apatah lagi bila Kak Shida move out... Dia yang selalu bz pun... Dan aku adakalanya terasa meriah lak bila jadi tukang angkat tepon... Namun hari ni macam slow jer... Tadi dah ziarah tempat depa.... dan buat MEMO bagi kat En. Md nak minta printer laser untuk letak dalam bilik aku ni.. (printer tak de pasai kak shida punya).... so.... settlekan apa2 yang patut jer..... dan satu lagi ambik RUBBER STAMP yang siap... Dok bahagian ni lama dah.. tapi baru jer buat RUBBER STAMP ni... huhuhu... serba serbi malas aku ni......

No comments: