Wednesday, June 24, 2009

Tetiba Jer Jadi NGANTOK.....

kadang2 tempat ni tak pernah kosong.. tu tak kira yang simpan dalam almari lagi... hahhaah... dalam keta lagi... biar tido sempit asalkan ditemani dengan benda2 ni... kuang3x....

Ntah bila nak berubah.... Dari kecik sampai besar pun tak leh lepas dengan TEDDY2 aku yang pelbagai size dan peringkat umo ni... Heheheh... Tu pun dah banyak yang bagi kat orang sebab memang aku tak sepatutnya simpan benda2 macam ni pun terutamanya pada age macam ni... Hehehehe........ Tapi kan... dah ada orang yang mengikut aku ni... Iaitu ATON... Hari tu dia pi beli sendiri kat DANOQ untuk buat teman dia dalam keta... Ishh.... tak sesuailah aton... heheheh.. Jangan marah arr....

No comments: