Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 27, 2009

MASALODEH Cik Murni.....

Hahahahah.....
SALAM to ALL BLOGGIE.........

tadaaaaaaaa.... MASALODEH BUATANku sendiri... Yummy.......


Kata orang.... ANAK DARA sekarang ni tak pandai masak... ANAK DARA sekarang ni malas nak ke dapur.... dan serba serbi tak kena... But tidak bagi aku.. Cewah!!!.... Hahahah........ Aku ni... bab2 melayan tetamu memang malas... Rasanya kalau dok umah sendiri nanti... dalam peti sejuk tu sure akan penuh dengan makanan segera jer.... Dengan jus2.. hehehe... MALAS sungggguhhhh!!!.... But sesekali....... tak salah kan kalau menunjukkan bakat yang sedia ada..... kekekek........


hmmm... isinya lepas aku tokak... tau ke tokak tu aper??? errmmm.. gigitlahhhh!!!!


Kali ni... Aku datang dengan citer pasal MASALODEH buatanku..... Pandai oooo... Ingat tak pandai masak ker????? Saje jer tak nak tunjuk KERAJINAN dan BAKAT..... Saper ajar buat benda ni??? Mak lah..... Tapi lama dah dulu... Sekali buat terus sedap dan menjadi... (buat dah... MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI)...

nak tunjukkan gambar sebelum digoreng..... tak de pakai tepung... hanya kacang semata-mata....


So... balik keje petang tadi, mak dah siap goreng benda ni dah.... Tapi skit jer... Malam sambil2 tengok TV... terus buat sekali lagi sambil minum air MILO... Sape nak makan ni??? Makan baru 2 bijik, tetiba jer tergigit cili padi... (cabai melaka) orang kedah pangge.... Apa lagi??? SPOIL ler.... Huhuhuhu............ Tapi kan... aku rasa kan.. aku buat MASALODEH ni kalah ACI yang juai kat ALOQ STAQ niii.... Kalau tak percaya pi tanya ATON... Muahahahah.... sure Aton cakap aku perasan.... kekekekeke.......... But sorry Aton.... time masalodeh ni dok tergolek dalam pinggan... Dia tak de... Ada kat KELANTAN.. Sure terliur tengok ni.... huhuhuhuhu........


Ermmm.... AIR MILO panas.... yang aku bancuh untuk makan bersama-sama dengan MASALODEH....

Buat kengkawan aku yang tak sempat nak rasa... Sorry arr.... Takut tetiba jer aku dilanda masalah MALAS nak menggoreng.... So, bukan leh kira dengan aku ni... Kecualilah mak tolong gorengkan... kekekek... Ntah bila aku nak jadi rajin dalam hal masak memasak ni... Eh... pembetulan AYAT tau.... bukan tak reti masak.. cuma tak rajin jer..............

1 comment:

maizatulmiza said...

mana aci... buat masalodeh masa aku takdak... baik tak payah dok buat sbb food tester takdak...