Tuesday, June 2, 2009

Kejadian Hari Ini.. MENGINGATKAN Aku Pada Arwah AYAH....





Sememangnya... hidup ni adakalanya MEMBINGUNGKAN.... Hehehehe.... Macam aku jugak kebelakangan ni.... Minggu yang penuh dengan ketidakseronokan.... Huhuhu....... Tak bestnya... Nape bulan June ni langsung tak membawa sesuatu yang menarik buat aku??? Agaknya, mungkin sebab aku amat terhimpit dengan tekanan kerja... Tidak mengambil CUTI, tidak BEREHAT secukupnya... Tidak ada LIFE yang bagus... Keje dan dunia aku hanya OFIS... dan something yang HILANG dalam hidup aku........ Aku cuba merancang sebaik mungkin... but totally amat MENGHAMPAKAN.......................

Sedar tak sedar..... aku banyak berfikir... terutamanya apa yang berlaku pada aku sejak kebelakangan ni.... Kisah aku dengan aircond keta aku.... Heheheh... Terkena jugak aku... Walaupun aku memang dah rasa lain sangat bila aku baiki aircond keta petang semalam... dan sesuatu yang tidak menyenangkan berlaku pada aku.... tapi aku tetap teruskan jugak.... Hmmm.. tetiba aku mula terasa betapa pentingnya sorang yang bergelar lelaki dalam hidup... Aku mula terkenangkan betapa senangnya aku bila ARWAH AYAH masih ada........ Dan setiap kali membicarakan tentang AYAH... Air mataku pasti tanpa segan silunya mengalir dan terus mengalir laju............... Huh......... Aku MENANGIS lagi......... Teruknyaaaaaaaaa....................

3 tahun.... ayah pergi.... ada jugak seorang insan yang tempat aku curahkan apa2 masalah walaupun dia tidak dapat membantu aku sepenuhnya... sekadar kata2 semangatnya yang menemani aku sepanjang perjalanan aku untuk menjadikan aku kembali tabah dan kuat.... tapi sejak kebelakangan ni... macam2 terjadi.... aku amat terasa dengan sikapnya......... aku tau... aku bukanlah terbaik buat dirinya............... aku tau tentang itu................ sorrylah... aku tak dapat teruskan lagi coretan aku pasal ni... hati aku terlalu sakit........................ aku tak mau lagi bicarakan apa2 tentang hal ni............ lupakan jer......... yang penting......... aku nak dia tau, yang aku jugak kuat............ aku jugak ada perkara yang perlu aku selesaikan dalam hidup aku.......... seandainya dia bersikap hanya MEMENTINGKAN DIRINYA sendiri.......... Buat masa sekarang........ aku tak nak ingat semua ni....................

Bersambung semula................ Hari ni............. kat ofis.............. ada macam2 perkara yang perlu aku selesaikan............. Aktiviti LINCOLN................ dan segala inci tugasan aku yang perlu aku selesaikan.......... Sekadar ingin masukkan kisah aku dan keta aku yang agak SAKIT sekarang ni........ Hopefully dah pulih skit.............. Tengoklah kecekalan MR. GEN2 aku...................... KCA 5115..........................

Malam tadi aku cuba tukarkan background music dalam BLOG ni dengan lagu lain......... Tetapi aku kembali meletakkan lagu SEPTEMBER ~ JANGAN TINGGALKANKU....... Walaupun lagu ni menjadi bahan ejekan 'DIA'.. tetapi aku tetap suka........ Aku bukan mengganggu hidup sesiapa........ dan tak salah aku buat apa yang aku suka...... Kan???????? Lepas ni... aku akan tumpukan sepenuh perhatian buat diri aku......... sebab........ aku jugak mempunyai hak untuk memikirkan kejayaan aku jugak...... Aku tak nak terus2an jadi bahan KEMARAHAN dia............. haaaaaaa........ AKU BENCI!!!!!!!................. Puas hati kan?????????????.....

P/S................... Aku nak LUPAKAN sesuatu buat seketika.............. Sebab aku bukan DIA... Dan semestinya DIA bukanlah AKU.......................... Ape2... cari aku kat sini.......... http://mmasreena.fotopages.com/ lebih banyak pic dan cite aku sepanjang hari di sini........ SAYONARA............

No comments: