Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 27, 2009

Kejer Lagi HARINI.....

Salam to all.........
Macam2 jer jadi hari ni... Ada orang macam tak betoi jer masuk lebry.. bila enter jer pintu jer... dia terus mengukur setiap inci sambil berjalan masuk ke dalam lebry.. ishhh takut aku... dengan pakaian serba putih.. ada macam bentuk gelang yang dipakai kat lengan dia.. juga berwarna putih... tapi sekali imbas macam aku kenal jer... Huhuh.. PSIKO sungguh keje kat LEBRY ni... Orang gila pun rajin menimba ILMU tau.. kekekekek....


Hari ni.. Actually BUKAN KEMAHUAN aku nak keje... Badan ni terasa amat terlalu letih untuk bekerja... Penatlah... But HOW??? Ape leh buat kan?? Dah kena keja.. so, dengan hati yang TERPAKSA dalam RELA... Aku gagahkan diri jugak mai sini.... Mai ke OFISKU yang TERCHENTA AMAT.... Huhuhuhu......



Malam tadi.... TIDO punyerlah awal..... Sebab seharian bz dengan lipat baju.... iron baju... ni yang paling best nak cite ni.. iron baju tapi still tak habis gak.. heheheh... kononnya nak iron sampai minggu yang ke 2, but really tak larat sangat... seharian dok iron.... iron sekejap.. rehat berjam2... then asyik bancuh air itu ini jer... heheheh.... malas nyer... minum kuat.. but aku tak makan kuat sangat semalam.....


Keje hari ni..... Macam biasa... suppose aku punya jadual semalam (JUMAAT).. But dengan rela hati... tukar dengan HAZARE... Sebab dah banyak hari keje tanpa stop.. so, aku rasa macam nak COLLAPS... I need a time to rest !!!..... huhuhu.... Tapi, tadi masa aku rest.... mulanya dari malam tadi lagi terPLAN nak gi Mc Donalds time rehat... Cuma aku tak rasa lak lapar... so... Aku tukar plan pi cuci keta... Haaa... lama dah sebenarnya tak mencuci keta ni.... Rajin lak aku hari ni... Muahahahahah......... Oh yer.... kat tempat cuci keta ni, aku terjumpe dengan sorang pakcik yang jadi DEALER HPA... Malaslah nak cakap nama dia... Tapi, dia memang friendly... But wife dia punyalah berlagak.... Pakcik tu cakap dan tegur jer aku... wife dia buat bodo jer... Eeeeeeee...... BLAGAKSnyaaaa.... Selalu yang aku jumpe macam tu lah.... Tu belum keje hebat2... besar2... pandang orang nak tak nak jer........ Elehhhhh......... Macam bagus sangat........ (ee.. jahatnya MULUT aku).. Sorry arr....

Then masa balik mai ofis lak... ada sorang USER ni dengan rasa senang hati dan BANGGA DIRI parking keta kat tempat pegawai... Then aku tanyalah GUARD yang duty tu suruh dia cari sapa user yang parking kat situ.. last2 jumpe... Pompuan lagi.. Huhuhu.. Nape orang2 pompuan zaman sekarang sombong dan bangga diri... Kalau setakat pakai MERC ke... BMW ker... HONDA ker.. Oklah gak.. Ni setakat pakai keta sopa aku jer... MADE IN MESIA... Nak sombong2.. huhuhuh... MELOAAAATTTTT..........

No comments: