Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 3, 2009

A Cute NEMO..






Pic ni... dari tahun lepas lagi ada dalam simpanan... ORIGINAL pic... from someone... Dan dah minta KEIZINAN untuk publish dalam BLOG ni... Setelah mendapat keizinan, aku masukkan pic2 ni.... TQ...

Aku pada mulanya tak tau pun NEMO ni saiz dia besar mana... pada pandangan aku mungkin paling besar, leh jadi sebesar IKAN KALOI.. sebab.. ada kan jual bantal2 ikan NEMO ni kat pasaran suatu ketika dulu... heheheh... rupa2nya jangkaan aku meleset... kecik jer rupa sebenarnya..... Tapi rasanya tak penah pun cakap kat owner pic ni tentang sangkaan aku ni... cuma penahlah cakap yang aku ingatkan ikan ni besar... heheheh... (jangan gelak tau.. bila baca BLOG ni)... so, nak kongsikan pic2 ni dalam MY SWEET BLOG.....

Memang CUTE sangat2 kan??? Sebab kejelasan pic ni... buatkan aku sangat tertarik..... NICE SHOT..... Bukan mudah nak snap pic macam ni.. Tak diciplak dari mana2.... Thanx for DIVER....

No comments: