Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 3, 2009

Today....... Aku TerCOTI... Heheheheh....


Malam tadi lagi... kol 9 dah tido.... Bukan sebab terlalu mengantuk... But kononnya nak RESTkan minda... Aku sempat maklumkan staff aku yang aku akan bercuti (COTI GANTI).. hari tu yang masa ada function kat PULAU TUBA, aku masih lom ganti lagi... Cuti aku still banyak... Kalau tak disebabkan aku bercuti untuk ke skolah aku kat Shah Alam tu, cuti aku pasti berlambak2 lagi... Heheheh... But tetap tak nampak aku sorang yang RAJIN depan bossku... Malas ke aku ni????......... Huhuhu.. Sedihnya....

Tak per... hari ni... siap semua buat keje2 umah.. clear2kan apa2 yang patut...... Tetap terjadi sesuatu yang aku tak ingini..... Wei.... aku dah pecahkan pinggan mak.... Ni baru lepas menangis ni... Bukan sapa2 marah pun... cuma aku memarahi diriku sendiri...... MAK, maaf.... tak sengaja...........

Main2 dengan BABY AIDA... Hati ku sedikit terhibur... Nak kuar.... tapi terasa TAK RAJIN sangat......... Lepas ni.... aku nak buat apa yer???????? heheh......... ntah!!!!!!!!........... COTI2 SEDONIA............................. Shopping pun macam tak bopa best...... Sebab tak kaya raya sangat....... heheheheh.........

I've been here too :

1 comment:

Jiey^Mien said...

Wahh.. Bestnya cuti.. jeles nih!!