Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 10, 2009

Letihnya...

Picture lepas2.... sekadar hiasan mengisi kekosongan entry ni..... hmmm inilah aku... The REAL Of Mine.... Nothing interesting... but... I'm HAPPY with my SMALL WORLD.... And TOO HAPPY with my LIFE too....


Salam.....

Penat masih belum hilang........ Tapi rasa macam perlu wrote down something here... Aku agak SAKIT KEPALA skit hari ni... Sakit badan2... baru sekarang terasa ni.... Tak perlah... Janji selamat sampai ke umah setelah beberapa hari aku menghabiskan masa di Langkawi.... Bukan COTI2 MESIA tau.... Kena ingat tu.....

Oh yer.... Ada message tuk CH.... Pasal our phone conversation tu... bukan tak leh cakap pasal tu... But setiap kali bercerita tentang sapa datang jemput... mesti teringat ARWAH AYAH... Dalam hidup aku ni... Aku tak pernah minta tolong sesiapa pun kecuali ARWAH AYAH... Dan apa yang aku alami awal2 tahun ni kes hal2 datang jemput ni.. membuat aku jadi agak SEDIH.. Sorry... setiap kali bercerita tentang hal macam ni... Aku mula terasa TAK INGIN LAGI SUSAHKAN SESIAPA... Haaa... Memang nak berdikari... Bukan sebab tanggungjawab or sapa2 perlu faham... Cuma just let him know that... I'm trying too.... TAK NAK SUSAHKAN SESIAPA pun........ Faham kan??? But... I know that u don't want to make me HURT anymore... and it means that U DO CARE... TQ for ur concern... I'll appreciate it....

K lah... banyak yang aku nak storykan kat dalam ni... Tapi dah penat sangat... Jumpe lagi esok k...... Niteeeeee............

No comments: