Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

FUNCTION @ Lebry Baling ~ Majlis BICARA KARYA...

Salam to all....
Suppose aku masukkan entry2 ni lebih awal.... But disebabkan aku menunggu gambar2 dari bahagian MEDIA... So, terpaksa melambatkan entry2 ni.... Camera yang aku bawak... tak banyak yang sempat aku snap... Lagipun... MOOD untuk ambik pelbagai pic... macam samar2 jer... Ditambah pula dengan perasaan yang kurang RAJIN.. So, tak delah.. heheheh..... Adalah skit2... tu pun tak de lah dalam kategori "DAHSYAT"... Erm.....

Actually.... Function ni berlangsung pada 23 June 2009 (selasa).... Tapi... cuma kami 7 orang jer dari PPAK... Lain2nya dengan bantuan staff lebry BALING... TQ for all.... Function ni half day jer... Tapi agak tersasar masanya sebab bila berkumpul geng2 sastera ni.. macam2 yang nak didebatkan... Banyak idea kan???? Oh yer.... MAJLIS BICARA KARYA ni sebenarnya adalah anjuran bersama PPAK dan DBP, Wilayah Utara.... So, join together2 lah katakan....

Oh yer... pic kat atas ni.. aku tembak guna camera aku lah.... Memang aku amat menggemari pic2 BLUR2 ni... Pandai ooooo... hahahah.... (perasannya....)..... Tapi oklah kan.... at least aku ada hobi tersendiri.. so.. apa salahnya masukkan dalam ni sesuatu yang aku minat... heheheh.... Hmm.. macam mana??? Ok tak????


pic semasa berlangsungnya function ni.....

No comments: