Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 4, 2009

Sian Kat ATON


Gambar2 ni diSNAP menggunakan camera HP Nokia 6300 (yang CH hadiahkan).. Tak berani snap guna Nokia Navigator.. coz kalau ada FLASH... mati aku dengan ATON... Sorry....... Jangan marah.......... Takutnya aku....

Astaghfirullah........ Aku memang sedar... sejak kebelakangan ni ATON memang tak sehat.... dah hampir seminggu dah..... Dari dulu lagi suka mandi lewat malam.... Pastu tak betul2 lap... Kononnya panas.... Dari dulu lagi, masa aku dok hostel kat Eypoh Perak, masa form 4, ada sorang senior aku... jadi macam Aton lah.... sebab suka sangat mandi malam... Huhuhu.... Then bila selalu pesan kat dia, mulalah marah2.... (Sebenarnya tak berani masukkan pic2 ni dalam FP... sebab adakalanya dia bukak jugak FP aku...) sure melenting bila tengok pic2 dia aku masukkan dalam ni... Apatah lagi tanpa pengetahuan dia.. cari nahas jer aku ni... Huhuhuhu.... So, pasal BLOG2 ni dia kurang arif skit... so.... lepas ni kalau ada sesapa bagitau dia pun aku dah tak kisah sangat... sebab aku buat pun just nak inform dia yang aku CARE pasal dia....

Malam tadi.... after balik dari makan (eimien blanja) sebab dapat duit KUTU... Banyak gak dia dapat... sampai boleh beli sebijik van habuan nak pi menega... so, keta ISWARA dia tak perlu nak angkut barang2 menega lagilah.... Aton memang dari awal lagi cakap tak mau pi sebab dia penat... Takut aku tengok... Tetiba jer aku pun rasa macam sesak nafas pun ada....

Sesampainya aku kat umah... siap parking keta, buang tudung semua.... terus bukak fp aku... (masyaallah...... ada lagi manusia tu mengganggu hidup aku)... ingatkan dah tak de lagi.... Aku pelik lah..... tak habis2 mengganggu ketenteraman hidup aku... But biarlah....... dia jenis macam tu.. aku nak buat macam mana kan??? Oh yer... tetiba je mak cakap Aton nak pi klinik... Bab2 gi klinik ni aku macam malas lah skit.... So, aku sarankan ke hospital terus... Dia lak tak nak.. nak ke PMC.... Huhuhu... Bila dah masuk keta menghala ke PMC... tetiba nak ke hospital lak... aku tak nak bangkang apa2 la.. kawan tengah sakit kan??? (aku paham perasaan orang tengah sakit macam mana........ sapa yang tak pernah rasa mana tau kan)... so, pusing jauh balik lah nak ke hospital.... Huhuhu................

Aton punya sifat... kalau sakit... suka marah2.... tu memang perangai dia..... Tapi nak buat macam mana... ikut jerlah..... Mak memang tak nak masuk teman ATON jumpe doc... (aku tau mak risau).... so, aku biarkan je mak rest kat luar zon menunggu tu... so aku je yang teman Aton jumpe doc.... Hmmm..... sometimes.. tengok cara depa checking macam tak serius... but friendly lah.... Cuma, aku kurang rasa selesa bila doc dan nurse leh bergurau macam tu jer... seolah2 tak de respect langsung.... nurse lak leh dok suka hati jer atas kosi doc bila doc tu kuar jap.... (ntah bagi orang lain)... tapi kalau kat ofis aku... staf rasanya tak berani nak dok kat kosi officer.... kecualilah... dipelawa oleh officer tu sendiri........ ntah!!!... aku pun tak tau.... mungkin cara dan situasi tempat keje tak sama kan??? Hmmm.... harap2 aton sehatlah... dia tak nak control makan dia sama.... cewah... mengata orang... aku pun gemok gak... tapi aku kalau bab berjalan no 1.... jarang nak letih dan penat2.... heheh... aton payah skit....... tapi tak beranilah nak tegur time2 la ni... kang aku yang kena nanti......... hehhehe..... k lah.... tu jer story aku malam ni....... eh.. dah lewat........ kol 130am pun.............

3 comments:

Ummi Nuhlan said...

alamak.imah pon sellau mandi malam. selalu sesak nafas skrg..hrmm..takotnya...
apa leh wat.keje shift.balik jam 10pm badan macam nak mandi gak...
aton tu adik mass ek

:: MURNI MASREENA :: said...

tu lah imah.... kalau nak mandi pun jangan lama2 sangat... takut nanti effect macam ni lah.... family background tak de asma, checking pun memang ok.. tapi still sesak nafas...........

Anonymous said...

mandi malam sejuk2 leh wat paru2 berair gak kan..

hope ur fren akan sembuh cpt. ;)