Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 29, 2009

Kisah AMEN & Chocolate.....




Hari ni.... AMEN dengan CHOCOLATEnyer.... Heheheh.. COMOTsss amat!!! Lepas makan ayam goreng yang ATON beli 2 ketoi, dia makan choc lak... Time tu aku nak snap pic then pandai lak dia cakap.... "Jangan ambik gambaq amen... muka amen comot".... heheheh.... tau lak dia yang mka memang comot.... tapi aku curi2 ambik gambar dia... mulalah muka tak nak senyum langsung... heheheheh.... Amen... Amen.....


Tapi hari ni.. sian kat AMEN... Sebabnya aku banyak kaco dia... Sampai dia teriak... pasai dah kalah lawan ngan aku.... tapi yang paling best bila dia tengok ubat aton... then aku cakap... tu ubat aton, aton sakit..... pastu dia kata.... sakit H1N1... muahahahahah.... tak pasai2 TERKENA.... Wakakakaka !!!!.............................

No comments: