Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 7, 2009

Bila Mula Menggayakan TUDUNG... tudung apa yer???


Salam BLOGGIE........

Keciwi lebih hari ni......... Pasai tu kot rasa macam pelik jer...... AL-MAKLUMLAH... hari ni menggayakan pakaian seragam OTROMEN (ops... baju lama ni).... dengan tudung ala2 ARIANI... Heheheheh...... Murah banyak dari ARIANI ni... Aku beli tudung ni sebenarnya untuk menggantikan tudung ID yang aku pakai dengan baju OTROMEN yang dah terbakar terkena penangan IRON panas... Huhuhuhu...... Even sememangnya kale tak sama langsung... tapi aku pakai gak... Kuangkuangkuangkuang.......... hantam sajalah LABU!!!...


heheh... tak elok kan??? pp kembong jer kan??? alahh.. sekali sekala bagilah aku try lak pakai macam ni.. kekekekek...... naper orang lain pakai aku nampak cantik jer??? huhuhuhuh....

Oh yer... Gambar2 ini diambil dengan jayanya menggunakan hp NAVIGATOR aku... Kekekek... Hari ni dok keja snap gambar jelah... huhuhu.. tu kira tengah kelam kabut dok buat slide untuk aku present kat Langkawi Seaview Hotel pada 09 June nanti... Speaking LONDON lah... Wakakakaka.... Risau gak takut aku sorang jer yang paham ni.. huhuhuhu........ Ape2 pun... aku telah selamat menyediakan 37 helaian slide untuk aku bentangkan pada SEMINAR LINCOLN kat Langkawi nanti... MURNIE... All the BEST !!!... Kekekekek..... Wish kat diri sendiri lah ni... ok per kan....

Aku akan ke LANGKAWI bermula esok (8 - 10 June)... So, not sure sama ada kat sana ada WIFI or not... Cuma.... aku akan bawak ASUS bersama2... Kalau ada.. dikira bernasib baik.. Kalau tak de... tunggu aku balik mai a/star baru leh updatekan apa2 yang patut k...... Ok2.... silalah melayari apa2 yang ada kat sini.....

No comments: