Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 28, 2009

Keychain ~ GIFT From Aton....

yuhuuuuuuu.. ni namanya rabbit kan?? tapi canggih ooo.. rabbit pun ada kale biru.... heheheheh... almaklumlah... rabbit ni telah diwarnakan........





Hai....

Ingatnya hari ni dah tak de apa2 entry nak masukkan... Tetiba jer, macam adalah pulok!!!... Erm... dapat gift... KEYCHAIN dari Aton... Actually, dia baru balik dari KELANTAN... Dia ke sana atas urusan apa pun aku tak pasti... Nyatanya ada oleh2 untuk aku.... TQ.... Nanti kalau pi mana2 jangan lupa beli lagi tau... Muahahahahah.....

So, esok.. aku akan bawak dua2 ekor teddy kecik si KEYCHAIN ni untuk letakkan kat BOARD dalam ofis aku lah... Nak memenuhi ruang dah ni.. lepas ni leh ganjak ke BOARD yang lebih besarlah pulak........

Oh yer.. lupelah pulak.... hari ni, aku cuti seMESIA... tak pi pejabat... Letihlah rasanya... Keje NON-STOP... So, esok aku akan ke ofis seperti biasa... Hopefully tak lewat lagilah... Heheheh... Dalam hati tertanya2.... bila agaknya team aku nak TRAINING KMK agaknyer yer??? Diam jer smuanya.... Aku pun tak berani nak bersuara.... Hihihihi........

No comments: