Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2009

9 - 11 Ogos @ UUM For KIK Workshop....

.
Aku berkursus di UUM... Dewan Konvensyen.. bermula dari 9-11 Ogos 2009... Iaitu Ahad - Selasa..... Pada mulanya... memang malas sangat nak ke sana... Apatah lagi bila aku call minggu sebelum tu bertanyakan participant yang akan hadir sama2 kami.... Sebetulnya... semua dari kalangan staff UUM sendiri... Ntah macam mana Bahagian HR tempat aku membuat pemantauan tentang course ni.... Tapi itu adalah tanggapan pertama aku kan???...
.
.
sijil yang aku dapat pada last day lepas settle semua keje.... a.k.a. bengkel....
.
Hari ketiga yang dinanti2kan... Sebab tak sabar nak habiskan bengkel ni... Tapi bermula pada hari kedualah kami mula berkenalan dan lebih mesra lagi terutamanya dengan team group aku yang sungguh memberikan komitmen sepenuhnya even dalam ketiga2 group rasanya group aku yang paling low profile... But semuanya kami bermula dari bawah dan tak de menggunakan unsur cetak rompak.... hehehehe... chaiyokk team D' UUM..... Hehehe.. Siap sempat create nama group lagi tu.....
.
.
Tak sempatlah pulak snap pic kengkawan yang ramai2 tu... Ntah naper time ni aku tak gila2 sangat nak snap pic... But hopefully dapat dari UUM nanti... Sebab dah bagitau kat fadz nak ambik dari dia suruh dia copy pic2 yang sempat diambil ke dalam cd... banyak yang depa dah snap... so, kalau kak ROD baca blog murni ni... jangan lupa tolong tanya2 kan k....


.
Pic kat atas ni adalah pic Tn. Haji Baharin from KASTAM.... Berpengalaman dalam KMK / KIK ni selama 20 tahun.... Dan group dia orang pun dah banyak perform dan banyak kali jugak menang.... Jelas dia mengajar walaupun aku dan Suhana (my colleagues) dah macam BLUR2 sebab cara penyampaian dan format kami sedikit berbeza... Tapi puas hati sebab diberi peluang untuk cuba mendapatkan ilmu2 macam ni..... Best.....
.
Ini plak antara tenaga2 yang telah bertungkus lumus menyediakan dan menjayakan program ni bersama2 peserta yang lain... Semua friendly2 belaka... Dan banyak sediakan gula2 dan asam untuk pemanis mulut... heheheh....

No comments: