Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

Tak Ingin SEJARAH Berulang....

Lihatlah wajahku ini.... Sungguh kelihatan BLUR sekali.... Cite Khamis lepas.... After balik keje aku melencong ke arah lain.... Menangis tak henti2..... Huhuhu.... Kememeh kan??? Tau tak kememeh tu ape???


Kat luar time ni panas amat... Tak ujan pun... Dalam keta aku jer ujan..... Turun selebat-lebatnyer........


Tapi semuanya sudah pulih seperti sediakala kan?????
.
Hai.... ingat mulanya nak buat keje skolah.... tapi dalam folder simpanan aku ternampak lak pic ni yang aku snap khamis lalu sewaktu balik dari pejabat.... Sebetulnya, time ni laju jer kaki aku memijak / press minyak dan melalui ke kawasan yang sebenarnya tak jauh sangat dengan umahku iaitu TAMAN JUBLI.... Dan waktu tu aku tak sempat nak snap pic apa pun dan yang penting aku dapat berbicara dengan tenang dan menangis sepuas2nya.... Hati aku bercampur baur.... Takut.... risau dan semua2lah.....
.
Sekadar untuk mengimbas kembali kejadian minggu lepas.... yang seakan membelenggu jiwa aku....... Aku menghadapi saat2 genting di mana terpaksa berdepan dengan rasa geram, sakit hati, ego.. tapi dalam masa yang sama aku tak boleh nak buat langsung apa yang aku tuturkan.... Maafkan aku.... Sebenarnya kita sama2 salah kan????....
.
MasyaALLAH.... Apa yang aku buat sebenarnya???? Aku pada luarannya memang nampak tenang.... Tapi setiap kali terjadi perkara macam ni... Inilah yang berlaku pada aku... Menangis... Menangis dan terus menangis..... Tapi dalam masa yang sama seringkali buat2 dan berlakon seolah2nya tabah sangat... Hahahahah......... Dan aku tau.... dia cukup arif dengan perangai aku..... Dan mungkin jugak tak de sapa yang boleh faham aku selain dia.... Perangai BURUKss, HODOHss, COMOTss, BUSUKss dan semua2 yang tak elok kadang2 timbul.... Tapi dia sering cakap yang aku tetap COMEL, CUTE di matanya.... Aku sedey.... Ada tak orang akan sayangkan aku macam dia sayangkan aku??? Ada tak orang akan ambik berat kat aku macam dia buat kat aku??? Ada tak????................ Jawapannya... TIADA orang seSABAR dia.... Tak de orang seTABAH dia untuk terus melayan karenah aku.......
.

Sebetulnya... aku ingin memaparkan mms ini untuk tatapan semua.... Sedangkan aku tidak memohon keizinan padanya untuk memaparkan sebegini... Pasti dia akan baca apa yang aku coretkan di sini... Walau hanya sekadar ayat sebegini.... di WHITE BOARD ofisnya.... Perkataan ini amat bermakna pada aku.... Dan hari ni dia cakap 2 orang kawan dah gelakkan dia dengan apa yang telah dicoretkan pada white boardnya ini... Mungkin lucu pada pandangan mata orang lain... Tapi tidak bagi kami berdua... Hanya aku dan dia yang tau apa yang telah berlaku antara kami.... Aku bukan sahaja akan terus memaafkannya... dan aku juga turut ingin memohon maaf atas kekasaran bahasaku yang tidak sepatutnya..... Aku harap... seperti mana pengucapannya.... seperti itu jugalah HATInya...... Terima kasih.... sebab menyediakan sedikit ruang untuk aku berteduh.... AKU SAYANGkan DIA........ Dialah yang paling dekat untuk aku storykan segala2nya...... terima kasih sebab SLALU ADA....

No comments: