Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 4, 2009

Hari Yang REDUP.....


Teruk!! Teruk!!.... Masa drive petang tadi after balik keje, kepala aku dah mula berdenyut…. Even masa tengah berdepan dengan PC kat ofis aku pun mata macam ngantuk sangat.... Huhuhuhu..... Naper yer??? Ntahlah.... Nak kata malam tadi aku tido lewat... Taklah jugak... But leh tahanlah.... Sampai sekarang pun badan aku lemah2... rasa macam nak demam pun ada.. Eh.. kalau demam pun ada sapa peduli ker?? Tanggung sendiri jer kan?? Hehehehe... SEDEY!!!....


Asyik masuk je dalam BLOG... Tukar2 baju dia.. Selagi aku tak jemu lah kot.... Heheheh.... Tak per..... Keta aku?? Macam aku dah cakap semalam... Alhamdulillah.. FULLY COVERED..... Oklah... So, lepas ni selagi berkemampuan.. (kalau tak mampu pun, aku just kumpul2 duit jer lah kot...)... aku akan servis kat EON jer lah.... Tak susah2 hati... tak risau2.... AMIN....


Ya... Aku rasa tak sonok petang ni... Walaupun bila sampai ke bilik aku ni... Sejuta KETENANGAN yang aku perolehi.. Damainya aku melihat susun atur dalam ruangan bilikku walaupun mungkin tidak sekemas dan secantik hiasan bilik orang lain... Tapi cukuplah menjadikan aktiviti harian aku terisi di dalam ruangan kecil ini..... Dengan meja comel di hujung kaki katil yang terletak elok laptop uzurku untuk aku coretkan coretan suka duka seharianku... Hati aku amat tenang......



MATA masih merah dan terasa agak pedih bila hujan turun tadi..... Tapi, aku tenang..... Moga2 aku akan lebih damai... Hati aku akan lebih TERUBAT........ Aku..... ingin pergi jauh.... SEJAUH yang mungkin...... (Dan dalam hati... dengan memandang sedalam2nya mata HATIku... terbayang PUSARA arwah ayah yang redup.... teduh.... dan dipenuhi dengan susunan bunga yang selalu aku petik pada pokok di hujung kepala tempat bersemadinya arwah dan hiaskan di ruangan pusaranya.......)........ RINDU... Terlalu RINDU..... dan aku tak dapat menahan lagi.... Sekali lagi..... hujan turun.... lebat.... dan terus lebat tanpa henti........ MasyaALLAH......

No comments: