Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 16, 2009

Balik Ke ALOR SETAR...

.
Hari ni.... Turn dah sampai untuk bertolak ke AS... Actually.... kat umah tamu malam tadi cuma tinggal aku dan kak shima jer... lain2nya dah balik dan ada yang menetap di umah saudara terdekat... Macam aku... memang tak de sapa2 kat sana... So, lepak je kat kolej sementara leh hilangkan penat sebelum bertolak balik ke AS.... Aku... kuar dari UiTM PUNCAK PERDANA jam 915am... Sorang lagi... Hehehe... Tapi pagi ni memang macam tak bopa best skit... Rasa tiba2 alangkah bestnya kalau dapat balik naik bas dan pejam mata rapat2 dalam bas sambil berfikir best ke tak hidup yang aku pilih ni... Maknanya merencana tentang kehidupan aku sendiri lah.... Heheheh...... Mungkin jugak sebab malam tadi masa kelas aku terlalu penat agaknya.....
..

.
Ya... Hari ni banyak kali stop kat RNR.... Mulanya isi minyak... Sebab aku malas sangat nak isi minyak kat Shah Alam... Sebab walaupun hanya 500m jer aku tetap rasa malas untuk berpatah balik.... Huhuhu.. Teruknya!!!.... Then aku terpaksa stop kat RNR yang mula2 sekali untuk mengisi perut my Mr. Gen2 aku tu..... Makan sampai kenyang dan penunh perut... Sebab dalam perjalanan nanti taklah dia menangis2 minta makanan... Kan??... 2nd time stop kat RNR yang kecik jer... Dan last sekali kat Bukit Gantang... Beli buah jambu batu dan buah mata kucing (yang aku paling suka)... Heheheh... Teringin sangat nak makan.....
.
.

Dan.... aku beli buah HONEY DEW ni.... Selalunya.. kalau buah kale ni kurang manis berbanding dengan warna kuning susu... Cumanya lebih rapuh.... Tapi amat berlainan sekali dengan buah ini... Manis.... Masa tu aku dah naik keta... rasa macam nak turun balik je beli 1 lagi.. Muahahahahah... Tapi tak turun pun sebab dah rasa malas.... So, aku balik terus ke destinasi aku... Perjalanan mengambil masa 5 jam... (915 hingga 215)... Banyak yang sedang menanti kat umah... Keje.. keje.. keje... PONATnyerrr..........

No comments: