Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 14, 2009

The Way To SHAH ALAM.....

.
.
.
.
.
Salam.... Berkumandang dan ke udara lagi.. cewah..... hehehe.... Ni pic2 aku semasa ke Shah Alam (14 Ogos 2009).. yerlah untuk sesi sekolah aku.... Bertolak dari A/Setar ke S/Alam jam 10 pagi.... Dan sampai around 3 petang setelah tersesat sikit.. heheheheheh...... Dah selalu2 datang pun sesat lagi kan... Tapi aku enjoy jugak DRIVE kali ni.... Nak kata ngantuk sangat.. tak delah... Cuma masa dekat2 nak sampai kat RAWANG tu.... Hujan turun dengan lebat sekali sampai tak leh nak drive pun... Putih jer nampak dai jauh.... Tapi aku selamat sampai.... Alhamdulillah.....
.
Alahai.... Ni lak bantal busuk yang jadi peneman aku ni..... Kekekek.... Comel kan??? Tapi bila peluk wangi jer.. mana ada busuk pun.....
.

.
.
.
My Mr. Gen2 yang diPARKING di kawasan OKU.... Tuan empunya ni OKU ker??? Kekekeke... Adalah skit2 kot.... Muahahahahaha....
.
Inilah buktinya..... Snap dari dalam keta..... Actually.. Masa ni kat TAPAH.. Aku stop kejap.... Tak larat dah keta aku nak memacu.... Sian dia.....
.
.
Nak bukak mata pun payah... Panas time tu.. tapi dalam masa yang sama... hujanlah jugak..... Hehehehe.... Huhuhu... Sebenarnya... time aku masukkan pic2 ni... aku dalam keadaan TENAT ni... my kepala mereng2.... sakit kepala lah.... so... entry ni nak cite panjang pun rasanya tak de.... Aku pun nak balik umah dari ofis dah ni.... Ok.. see ya!!!.....

No comments: