Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 18, 2009

DIVA I-CLASS Forum.....


Jeng3!!!..... Dapat sourvenior from my lecturer... Dr. Rusnah Johare in my 3rd meeting/seminar @ Menuju Puncak, UiTM Puncak Perdana Shah Alam..... Heheheh.... Yerlah... JENEH SAMA..... Jawab i-class menyenget.... Betul ker apa yang aku jawab??? Kekekek.... And... at the same time CONGRATULATION too... to Kak Dilla, Brahim and Faizal..... Huhuhu.... So, this time aku jadi DIVA FORUM... Huhuhu... Lepas2 ni.. tak surelah... Ikut kerajinan aku... Bestnya kalau dapat jadi top 5 student ker.. kan???... Muahahahah.... Tapi jangan perasan sebab aku tak pandai dan tak layak untuk dapat semua tu... Sem ni pun keje skolah aku buat ntah apa2... semua tak kena.. tak betul.... REJECTED..... But i'm trying to do the best completing all the task giving.... Huhuhuhu.... Leh ker ni???


Tapi, alhamdulillah aku bersyukur jugak sebab sempat mencari jawapan untuk isi forum dan i-class aku.... Kali ni for all subject aku paling tinggi ranking... And next time maybe peluang untuk orang lain plak... So, all the best untuk warga2 kelas aku.... So, just nak masukkan pic2 buku hadiah dari Dr. Rusnah kepada aku dan beberapa kawan yang lain.... Sapa nak pinjam?? Just mention tau... Aku tak kedekut... Lagipun... Information Sharing meaning CARING (SHARING IS CARING) kan???? Heheheh.... Ayat yang biasa aku tengok dalam I-CLASS... But not sure sapa yang kuarkan ayat ni dulu.. heheheh......


ops.... my p/s to all my team members.... Do the best.... Study SMART... (sebab aku ni tak study hard).... jeles tengok kesungguhan kak shima.... tapi aku tak serajin dia... GO..GO.. KAK SHIMA!!!....

No comments: