Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 18, 2009

From My SNAP View...

.
.
Tepeng... vs TAIPING......
.
17 August 2009.... Meeting PPM Kumpulan Utara @ Perpustakaan Awam Taiping..... Cuma aku, my PENGARAH and Mr. Mohd Nor (Librarian UUM) dan Abang Baser yang join the trip.... Sebab kami sampai agak awal 1 jam dari jadual meeting.... So, my PENGARAH ajak jalan2 pusing sekitar taiping dulu... Wahhhh... Interesting kan??? Sounds GOOD..... Heheheh........
.

.
Oleh yang demikian.... As usual... MURNI MASREENA telah menembak seberapa mungkin pic2 untuk dimasukkan ke dalam koleksinya.... But hari ni baru sempat nak UPDATE..... Kekekeke..... Ok ape kan???...... Bukan bersawang lagi pun kan???.... Tapi... pic diri sendiri dan manusia2 yang ada kat situ tak de dalam koleksi... Sorry for this.....
.
.
Ni adalah pic MUZIUM TEPENG.... Masuk dan lalu jer kat kawasan dia tapi tak masuk dalam pun.... Aku suka pi muzium2 macam ni.... Walaupun tak suka subject sejarah masa dulu2.... Tapi aku suka tengok kesenian dan keunikan building2 macam ni.... Heheheh....
.
.
Erm.... last datang kat kawasan ni bila yer??? Tahun lepas lah kot kalau tak silap... Masa aku ke ZOO TEPENG dan jalan2 ke CAMERON HIGHLANDs.... Muahahaha.... BEST... Tapi time tu kawasan pintu gerbang zoo masih dalam renovation... Masa lalu depan tu dah siap dah... Dan dengar kata ticket masuk pun dah naik harga... Heheh... Berbaloikah????.... Tapi yang paling best kenangan ambik gambar dengan ular sawa yang besar... dan perkataan yang aku ingat ialah.... Haaa??? SURE???.... Heheheh.... Terkejut bila ada orang nak sama2 snap dan pegang ular dengan aku..... Ntah bila leh ulang saat2 macam tu lagi agaknyer.....
.
.
Tapi.... bila nak pi ZOO NEGARA lak ni??? Lepas raya kan??? JANJI tau...... Jangan cakap then lupa lak... Hehehehe......... =)

No comments: