Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 31, 2009

Cerita Malam MERDEKA.......

.
Pertama sekali nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN yang ke-52.... 1 MALAYSIA.... Ops... dan nak cite apa yang berlaku sepanjang malam sambutan MERDEKA ni.... Oh yer... Muka toksah dok tengoklah.. pucat lesi.. heheh... sebenarnya... tak de plan pun nak join depa2 ni... Time tu, aku sedang membetulkan apa2 yang boleh aku lakukan kat laptop ATON... Katanya tak leh nak search internet... tapi bila sambungkan kat streamyx dalam bilik aku macam ok2 jer.. Ntah silap mana2 kot....
.
.
So, nampak dia sedang bersiap2... time tu kol 1230am macam tu adalaaaa... Kebetulan dia masuk bilik aku.. Then aku tanyalah... nak pi mana... So, katanya nak pi bersahur dan jumpe geng2 dia.. dengan tak malunya aku siap offer diri lagi... Sebenarnya bukan nak ikut sangat tapi geng2 yang nak kuar dengan dia tu memang dah biasa sangat dok mai lepak kat umah aku.. Kenailah jugak skit2.... Heheh.... So, at last, aku join.... Pi makan or bersahur kat Restoran Nasi Kandar Yasmeen... Kol 1am kuar.... Aku tak makan apa pun.. Minum tea ice jer... Tak ambil pot sangat dalam perbincangan depa sebab... aku tak reti nak join2 apa yang depa bincangkan.. Just melayan TV dan sesekali melayan perasaan dalam suasana riuh rendah tu... Lama jugak kat situ... sampailah kami seterusnya pusing2 dan round2 dan menjelajah merentasi mana2 daerah dalam kawasan kedah ni.....
.

Dan... salah satunya... pi tengok banner ni.. Muahahah.... Aku lak yang kena jadi cameraman depa.. It's ok sesekali kan.. Bukannya selalu... Tapi kan... terkeluar gak satu perkataan... Ni gambar kat banner ni gambar yang tak leh ubah2 ker??? Orang UMNO kan?? Suppose pakai kale pink or biru... Ni kale ijau lak... Tapi aku rasa sebab tudung sama kot.... Aton... elok nooo tudung... Beli mana tu??? Kekekek... sila jawab............

No comments: