Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 1, 2009

Sesi COTI2 @ Umah Ler.....


Mak selalu cakap kat aku.... Setiap kali aku basuh baju... sure hujan akan turun walaupun pada mulanya panas terik.... Heheh... Then dengan senyuman, aku pasti akan menjawab.... Ok lah tu... Taklah rasa panas sangat... Heheheh...... Namun begitu, sesekali aku akui bahawa kata2 itu tepat dan ada benarnya... Mungkin secara kebetulan... Naper yer??? Tapi memang.... Kalau setakat basuh baju sepasang dua tu ok... But kalau aku benar2 mengguna istilah yang lebih tepat iaitu hari MENDOBI.... Pastinya akan berlaku.... Hmm... Macam sekarang ni... Cuaca agak panas tapi hujan tetap turun.... Heheeheh......
.
But hari ni aku puas.... sebab aku dapat mengemas bilik dengan jayanya walaupun.... masih belum lagi 100% siap.... Lega dan lapang skit dada rasanya.... Hari ni agak kesuntukan masa... Petang2 skit nak buat revision tentang meeting or TAKLIMAT KAUNTER yang akan diadakan esok pagi... My 1st time experience... But aku sure.. pasti ada cite panas akibat dari cite hal kaunter jumaat dan sabtu... so, tunggu jelah....... Huhuhuhuhu....... :((

No comments: