Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 3, 2009

My Beloved "MR. GEN2" Fully Recovered....

.
Hai.... salam untuk semua yang membaca BLOG aku ni.... Hari ni... hari yang bz sedonia.... dan hari yang aku rasa aku agak rajin bekerja menyempurnakan tugasan harian aku... So, hari ni merupakan salah satu hari yang penuh dengan pengisian yang baik2 dan bernas2 belaka.... heheheheh..... Gambar kat atas ni... kisah aku pagi tadilah.... dok bertagak2 dah lama... Untuk servis keta.... Bukan nak kata tak de masa sangat.. tapi time masa ada, tak terasa lak nak datang sini..... Dah rasa susah hati sangat2 dan mengenangkan aku kerap travel jauh untuk sesi pengajianku... so, terpaksalah aku membutakan mata dan memekakkan telinga untuk mencari masa untuk semua ni... Cewah... Bunyi macam bz tahap 10 jer....
.
.

Dan... hasilnya.... inilah yang terpaksa aku korbankan... Sebenarnya.. dah lama keta aku bunyi macam ni... Drive dan buat U-TURN sebelah kanan jer mesti bunyinya timbul kat sebelah kiri.. terutamanya kalau orang sebelah kiri tu berat skit... (macam akulah... kekekeke.. tapi aku berat banyak.... muahahahah... jeneh sedaq diri sama)... jeneh2... Tapi malam ni leh tidoq lenalah walaupun dah kuarkan duit sebanyak ini... oooo.... kalau merapu ke arah lain tak rasa rugi lak yer... kekekekek..... Adatlah tu....

.
Ops.... sementara tunggu kak min dan kak long mai pickup aku kat sini... sempat jugak mata mengerling ke arah keta ni... Dalam hati, teringin sangat nak test drive... tapi, malu dan segan pun ada.... kehkehkehkeh.....Besar keta ni... lebih besar dari GRAND LIVINA... Tapi aku lebih suka tengok yang kale putih.... Ape2 pun Mr. Gen2 aku dah ok dah..... Cukup sempurna dengan kos pendapatan aku yang tak sebanyak mana ni... Heheheh.... Dan... THANX to Kak Min... Sebab terpaksa menyusahkan dia ambik dan hantar aku... Hari ni... Eimien tak de... Mula register a new semester for DIPLOMA dia kat POLIMAS... Dan ATON lak ada exam kat UUM... So, tak de sapa yang dapat melayan aku kecuali Kak Min... Huhuhuh.... TQ2....


.
.
haaaaaa.... so, malamnya.... aku ajak mak dan aton keluar untuk test drive keta nilah... Eimien jer yang tak nak pi... Penat pi skolah dan meniaga kot.... So, tak pelah... Mulanya plan nak pi makan CHAR KOEY TEOW kat area2 YAWATA Jitra tu jer.... Tapi, berubah lak plan dia.... Cuma yang paling BEST sebab keta aku dah ok dan pulih seperti sediakala..... Bayangkan... RM315 tu hanya untuk servis sahaja dan tak termasuk hal baiki bunyi2 ni... Sebab bunyi2 ni under EON lagi..... Huhuhu.... Mahainya... (bagi aku yang kurang berduit ni).... Hukhukhuk!!!... Aku kuar dengan senang lenang tanpa secalit bedak pun.... Muka pucat lesi.... Tapi mantain leh senyum lagi even aku tak dapat habiskan bihun sup tu pun.... Mulalah mak bising.... Kalau order 1 jer pun tak per.... Sebab aku lupa time ni... tukang perabih iaitu CIK EIMIEN tinggal kat umah.....
.
.Jeng3x.......Our MENU lah ni.... Ais kacang mak punya.... Milo AIS dan sup ATON punya... Ais kosong aku punya... tapi lupa nak snap... Hehehehe..... Semua orang mesti tau kan ais kosong rupanya macam mana.... Muahahahahah..... But... Pelik tak??? Bila aku tak ingat pun nak snap MY Mr. Gen2.... Lor.... LUPA!!! Sorry arr......

No comments: